کد خبر 119837
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
بازسازی و تیونینگ دوج چارجر مدل ۱۹۶۷

پرشین خودرو: دوج چارجر بازسازی و تیونینگ شده با موتور V8 Hemi در حراجی میکام فروخته خواهد شد. این خودرو قدرتی برابر با ۶۵۱ اسب‌بخار خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، ۱۱ مارس ۲۰۲۰ نسخه‌ی بازسازی و تیونینگ شده خودرو دوج چارجر مدل ۱۹۶۷ در حراجی میکام (Mecum) فروخته خواهد شد. این خودرو به پیشرانه‌ی V8 از نوع HEMI 528 مجهز است که ۶۵۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۳۸ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

 

دوج چارجر


هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت دوج چارجر مدل ۱۹۶۷ منتشر نشده است؛ اما می‌دانیم نسل اول دوج چارجر با موتور V8 و شرایطی مشابه این خودرو معمولا بیش از ۱۰۰ هزار دلار در بازار قیمت دارد. اکثر نمونه‌های موجود در بازار پیشرانه‌های کوچک‌تر دارند؛ در‌حالی‌که این مدل خاص از موتور ۸/۶ لیتری استفاده می‌کند.

 

دوج چارجر

دوج چارجر


گارکاخ جانسون (Johnson's Hot Rod Shop) این خودرو را بازسازی و تیونینگ کرده است. در بخش فنی، شاهد قطعاتی ازاین‌دست هستیم: جعبه‌دنده‌ی خودکار 4L80E ساخت Bowler، تعلیق عقب مگنوم چهار اتصالی، فنرهای RideTech، دیسک‌های ترمز ۱۴ اینچی وایپر، رینگ‌های ۱۸ اینچی در جلو و ۱۹ اینچی در عقب، سرسیلندر آلومینیومی، ورودی هوای Cross Ram، کاربراتور دوگانه‌ی Edelbrock و منبع اگزوز Magnaflow.


در بخش خارجی خودرو، سپرهای جلو و عقب ضخامتی کمتر دارند و براق هستند. سپر جلو به‌گونه‌ای تغییر یافته تا هوای کافی را برای خنک‌کردن جعبه‌دنده و سیستم فرمان فراهم کند. سپر عقب نیز حفره‌هایی افقی دارد که خروجی‌های اگزوز دوگانه‌ی خودرو درون آن‌ها جای گرفته‌اند.


در کابین نیز، امکاناتی مانند صندلی‌هایی با چرم مشکی و غربیلک فرمان سفارشی و دریچه‌های تهویه با ظاهری سنتی‌تر به‌چشم می‌خورند.

منبع: زومیت

کد خبر 119837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha