بنیاد مستضعفان برنامه‌ای برای ساخت منطقه ۳ آزادراه تهران-شمال ندارد

پرشین خودرو: رئیس بنیاد مستضعفان با اعلام این‌که برای ساخت منطقه ۳ آزادراه تهران-شمال توافقی با دولت نداریم، گفت:انرژی بنیاد صرف ساخت منطقه ۲ آزادراه می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، در پاسخ به این پرسش که در نشست خبری اعلام کردید بنیاد مستضعفان پروژه جدیدی را آغاز نمی‌کند اما قرار است قطعه 2 و 3 آزادراه تهران-شمال توسط بنیاد ساخته شود، اظهار کرد: ساخت قطعه 2 این آزادراه شروع می‌شود و همه توان روی این منطقه متمرکز می‌کنیم.

وی ادامه داد: فعلاً در منطقه 3 با دولت توافقی نداریم، آقای نوبخت -رئیس سازمان برنامه‌وبودجه- این را گفته است. بهتر است -در شرایط کنونی- انرژی بنیاد صرف ساخت منطقه 2 آزادراه شود.

 

بنیاد مستضعفان


رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به این پرسش که آیا در ساخت منطقه 2 آزادراه تهران-شمال از قرارگاه خاتم استفاده می‌کنید، افزود: فعلاً خیر. خود بنیاد یک توانمندی در شرکت‌ها دارد ضمن این‌که در ساخت منطقه یک از توان تمام پیمانکاران توانمند کشور استفاده کردیم. تجهیزات و تجربه کافی را در این زمینه‌داریم و فعلاً نیازی احساس نکرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با همین‌ها کار را ادامه دهیم.


محمدباقر نوبخت سه‌شنبه هفته گذشته در حاشیه بازدید از آزادراه تهران-شمال با اعلام افتتاح قطعه این پروژه در دهه فجر امسال در جمع خبرنگاران گفته بود:‌ بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قسمتی از قطعه 4 آزادراه به قطعه 3 در برنامه قرار دارد و دستور تخصیص 85 میلیارد تومان را برای آن صادر کردم.

منبع: تسنیم

کد خبر 119937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha