کد خبر 119944
۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
تولید بوگاتی «شیرون» متوقف می شود

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی بوگاتی تا سال آینده میلادی، به میزان تعیین شده فروش دست پیدا خواهد کرد و به همین منظور، تولید خودروی بوگاتی شیرون سال آینده به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، امسال پنجمین سالگرد تولید پرچم دار فعلی کمپانی خودروسازی بوگاتی، یعنی خودروی بوگاتی شیرون است که از سال 2016 میلادی تولید آن آغاز شده و عرضه آن به مشتریان در تعداد محدود 500 دستگاهی برنامه ریزی شده است، اما اکنون بخش قابل توجهی از این تعداد فروخته شده و در حال حاضر کمتر از 100 دستگاه دیگر برای ثبت سفارش و عرضه به مشتریان باقی مانده است و باتوجه به شرایط فروش این خودرو، مدیرعامل کمپانی خودروسازی بوگاتی پیش بینی کرده است که در سال آینده بتواند به تمامی تعهدات خود عمل کرده و تولید خودروی "بوگاتی شیرون" را در برنامه ریزی 500 دستگاهی خود به پایان برساند، هرچند این پایان تولید مشتقات این خودرو از جمله "دیوو" یا "چنتودیچی" را شامل نمی شود.

 

شیرون



مدیرعامل کمپانی خودروسازی بوگاتی اعلام کرد که ما در این نقطه متوقف نخواهد شد و در سال 2020 میلادی شگفتی های جالب بسیار زیادی ارائه خواهیم کرد. ما ایده های مختلفی داریم و به تولید مارک های سنتی خود ادامه خواهیم داد. در سال 2020 میلادی، ما وسایل نقلیه جدید با کارایی بسیار بالایی را ارائه خواهیم داد، زیرا بوگاتی به فلسفه خود در زمینه توسعه و تولید بهترین اتومبیل های جهان صادق است.

باتوجه به تحولات صنعت خودروسازی در سال های اخیر، هیچ بعید نیست که شرکت خودروسازی بوگاتی در بین محصولات خود یک برند شاسی بلند و یا حتی یک خودروی چهاردرب داشته باشد و باتوجه به توسعه وسایل نقلیه تمام الکتریکی توسط بسیاری از خودروسازان بزرگ جهانی، تولید یک هایپرکار تمام الکتریکی توسط بوگاتی هم می تواند این خودروساز فرانسوی را به یک دوره جدید وارد کند، هرچند در بین محصولات کمپانی فولکس واگن هیچ پلتفرمی وجود ندارد که قابل استفاده بر روی محصولات جدید بوگاتی، بویژه ساخت یک خودروی هایپرکار تمام الکتریکی باشد، به همین منظور لازم است که شرکت خودروسازی بوگاتی برای رسیدن به این مهم، سرمایه گذاری بسیار زیادی را در زمینه توسعه پلتفرم های اختصاصی انجام دهد.

کد خبر 119944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha