نخستین رویداد فن‌آورانه ساپكو برگزار می شود

پرشین خودرو: با هدف تلاقی توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فن‌آورانه صنعت قطعه‌سازی، شركت ساپكو نخستین رویداد فن‌آورانه 2020 SAPTECH را با مشاركت متولیان و دست‌اندركاران حوزه علم و فن‌آوری برگزار می‌كند.

به گزارش پرشین خودرو، در این گردهمایی كه روزهای 19 و 20 بهمن ماه و هم‌زمان با ایام بزرگ‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، ساپكو قطعات و مواد اولیه خودکفا نشده، قطعات و مواد اولیه موجود در لیست تامین از منابع خارجی، قطعات تسهیل کننده مسیر خودکفایی و نیازهای فن‌آورانه آتی خود را برای سرمایه گذاری و ساخت توسط شرکت‌های دانش بنیان و فن‌آور و سازندگان علاقه‌مندان به صنعت خودرو به نمایش می‌گذارد.

این نیازمندی‌ها شامل حوزه‌های پنج گانه مگاماژول بدنه، مجموعه‌ها و قطعات استاندارد، مگاماژول شاسی و تعلیق، مگاماژول قوای محرکه، مگاماژول تزئینات داخلی و خارجی و مگاماژول برق و الکترونیک می‌شود. افزون بر این، مواد اولیه، قالب و ابزار و تجهیزات تست صحه‌گذاری از دیگر نیازمندی‌ها در این حوزه است.

 

ساپکو



در نمایشگاه جانبی محل برگزاری این رویداد، سازندگانی که بیشترین قطعات ارزبر را دارند، در 24 غرفه محصولات خود را عرضه خواهند كرد. 33 غرفه نیز برای متولیان و شركت های دانش بنیان و فناور برای معرفی خود و ارائه محصولات مرتبط با صنعت خودرو در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

برگزاری جلسات تخصصی، مذاكرات دوجانبه با رویكرد ارائه معكوس ( Reverse Pitch) از مهم‌ترین برنامه‌های این رویداد فن‌آورانه است.

شایان ذكر است ساپكو بهره‌برداری از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور را از ارکان تحقق اهداف خودكفایی و توسعه خود قرار داده است. نخستین رویداد فن‌آورانه ساپكو در روزهای 19 و 20 بهمن ماه 98 و از ساعت 8:30 الی 16 در محل سالن همایش های شركت ساپكو پذیرای بازدیدكنندگان و علاقه مندان این صنعت خواهد بود.

کد خبر 119984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha