2 خودرو با طراحی داخلی آماده رونمایی است

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: یك خودرو در كلاس كراس‌اوور و یك خودرو در كلاس سدان طراحی شده و آماده رونمایی است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فرشاد مقیمی، با اعلام این خبر اظهار داشت: علاوه بر دو محصول آماده رونمایی در ایران خودرو، محصول " دنای اتوماتیك " نیز در دهه مبارك فجر امسال رونمایی خواهد شد و تا سه ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: دو خودروی دیگر هم با سقف شیشه‌ای با نام پاناروما(206 و 207) آماده است كه رونمایی و تحویل مردم شود. چون این دو خودرو از فروردین‌ماه جزو تعهدات ایران خودرو برای تحویل به مشتریان است.


301 با نام تجاری ایران خودرو به بازار می آید

به گفته مدیرعامل ایران خودرو، دو محصول دیگر هم تا پایان سال و اوایل سال آینده رونمایی خواهد شد که پژو 301 یكی از آنهاست و با نام تجاری ایران‌خودرو وارد بازار خواهد شد.

 




وی در خصوص الزام استاندارد یورو 5 برای خودروهای تولید داخلی، خاطرنشان کرد: با اجرای اقدامات مربوط به استاندارد یورو5 و به ‌رغم افزایش هزینه تولید اما افزایش قیمتی در محصولات نداشتیم. الآن هم تقریبا تمام محصولات ما با استاندارد یورو5 تولید می‌شود و از ابتدای سال99 الزاما همه خودروها باید با استاندارد یورو 5 به بازار عرضه شود.

مقیمی خاطرنشان کرد: ارتقای استاندارد یورو5 توسط مهندسان ایرانی انجام شده و مشكلی از این بابت نداریم.

کد خبر 120026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha