نسل جدید هیوندای النترا این شکلی خواهد بود!

پرشین خودرو: با الگوبرداری از تصاویر جاسوسی، طراحان مستقل صنعت خودروسازی چهره احتمالی و نزدیک به واقعیت هیوندای النترا نسل جدید را طراحی کردند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هیوندای النترا به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران کمپانی خودروسازی هیوندای در بازارهای جهانی بویژه ایالات متحده آمریکا، همیشه مورد توجه این خودروساز کره ای بوده است و بروزرسانی های آن باعث شده تا هیچگاه برند "النترا" از جذابیت خود فاصله نگیرد. حال کمپانی خودروسازی هیوندای در حال توسعه و آزمایش نسل جدید هیوندای النترا است و باتوجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده از این خودرو که براساس آن تصاویر گرافیکی نزدیک به واقعیت آن آماده شده است، می توانیم اشتراکات بسیار زیادی میان طراحی این خودرو و چهره دیگر سدان های نسل جدید این شرکت از جمله هیوندای سوناتا نسل جدید را شاهد باشیم. هرچند بدون شک این خودرو در قامت یک مینی سوناتا در بازار ظاهر نخواهد شد و مثل همیشه، ویژگی های اختصاصی خود را به همراه خواهد داشت تا ارزش خرید آن برای مشتریان به قوت خود باقی باشد و قطعا طراحان شرکت هیوندای چنین کاری را انجام خواهند داد.

 



همانطور که می دانید، شرکت خودروسازی هیوندای در سال 2018 میلادی اقدام به معرفی نسخه فیس لیفت هیوندای النترا کرد، اما نتوانست با استقبال زیاد مشتریان همراه باشد و برهمین اساس، کمپانی خودروسازی هیوندای بلافاصله طراحی و توسعه نسل جدید این اتومبیل را آغاز کرد تا شاید بتواند در سال آینده میلادی اقدام به معرفی و راه اندازی آن کند که در این صورت، می توانیم شاهد عرضه این خودرو در سال 2022 میلادی در سایر بازارهای جهانی بویژه ایالات متحده آمریکا باشیم.

 



باتوجه به تصاویر گرافیکی هیوندای النترا نسل جدید، می توانیم شاهد تغییرات عمیق و گسترده بر روی این خودروی سدان سایز کوچک هیوندای باشیم که در چهره خود طراحی نسل جدید هیوندای و همچنین پیشرفت های جدید طراحی این شرکت را دریافت کرده است. طراحی نسل جدید هیوندای را می توانیم به چراغ های جلو کشیده و همچنین جلوپنجره نسل جدید الگو گرفته از پولک های ماهی این شرکت نسبت دهیم که ظاهری تیز و تهاجمی به اتومبیل بخشیده است تا در سیاست های جدید کمپانی خودروسازی هیوندای، جذاب و اسپرت به نظر برسد.

اطلاعات زیادی از این خودرو در دسترس نیست، اما شایعاتی وجود دارد که شرکت خودروسازی هیوندای در زیر کاپوت این خودرو از موتور 1.2 لیتری بنزینی تازه توسعه یافته و یا موتور 1.6 لیتری جدید خود مجهز به سیستم زمانبندی متغییر سوپاپ ها استفاده کرده است که نوید افزایش 4 درصدی کارایی و افزایش 5 درصدی بهره وری سوخت، در کنار کاهش 12 درصدی میزان خروجی گازهای آلاینده زیست محیطی را می دهد. علاوه بر این، منابع محلی کره جنوبی مدعی هستند که این خودرو در نسل جدید خود یک سیستم محرک جدید ترکیبی و یا نسخه اسپرت N لاین دریافت خواهد کرد.
 

کد خبر 120050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha