پرداخت یارانه حق بیمه تاکسیرانان تهران توسط دولت

پرشین خودرو: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از پرداخت یارانه حق بیمه ۵۰ هزار تاکسیران شهر تهران از سوی دولت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، با اعلام خبری خوش برای تاکسیران‌های پایتخت، اظهار کرد: موافقت‌نامه حل مشکل حق بیمه تاکسیران‌ها میان سازمان شهرداری‌ها، سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران به امضا رسید.

وی ادامه داد: مدت زمان زیادی بود که به دلیل اختلافات بروکراتیک بین دستگاه‌ها، لیست رانندگان تاکسی به‌روزرسانی نشده بود و رانندگان به ویژه افراد جدید الورود، شامل یارانه تأمین اجتماعی که طبق آن 50 درصد حق بیمه توسط دولت پرداخته می‌شد، نمی‌شدند و این دسته از تاکسیران‌ها باید به صورت خویش فرما حق بیمه خود را پرداخت می‌کردند.

 

تاکسی


مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: با امضای این توافق‌نامه بین وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها، لیست رانندگان مشمول، به‌روزرسانی و پرداخت یارانه بیمه از سر گرفته می‌شود. با تحقق این امر، ماهانه حدود 230 هزار تومان به نفع رانندگان تاکسی خواهد شد.

وی افزود: برای گروهی از رانندگان تاکسی قدیمی پرداخت یارانه برقرار بود ولی سایر رانندگان به ویژه افراد جدید‌الورود، امکان بهره‌مندی از این یارانه وجود نداشت. مشمولان برخورداری از این حق بیمه، حدود 50 هزار نفر هستند ولی پیش از این تنها حدود 15 هزار نفر از آنها، یارانه را دریافت می‌کردند.

کد خبر 120107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha