کد خبر 120118
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
تولید «ب ام و» در آمریکا رکورد شکست

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ب ام و اعلام کرد که سایت تولیدی این شرکت در خاک آمریکا، موفق به ثبت یک رکورد جدید در میزان تولید خود طی یکسال شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، آمارهای فروش خودرو در بازار ایالات متحده آمریکا نشان از کاهش فروش جزیی اتومبیل در بازار این کشور دارد، اما با این وجود شرکت خودروسازی "ب ام و" با داشتن بزرگ ترین کارخانه تولید اتومبیل در خاک ایالات متحده آمریکا، موفق به ثبت یک رکورد جدید در میزان تولید خود برای یکسال شده است، هرچند بخش قابل توجهی از تولیدات بی ام و در ایالات متحده آمریکا به دیگر کشورهای جهانی صادر خواهد شد.

طبق گفته شرکت خودروسازی ب ام و، اسپارتانبورگ به عنوان بزرگ ترین سایت تولیدی این شرکت در کشور ایالات متحده آمریکا و در ایالت کارولینای جنوبی موفق به تولید 411 هزار و 620 اتومبیل در طول سال 2019 میلادی شده است که یک رکورد جدید در تاریخ فعالیت این کارخانه تولیدی به شمار می رود. علاوه بر این، شرکت خودروسازی "بی ام و" موفق شد تا خودروساز لوکس شماره یک بازار آمریکا لقب گیرد و از نظر میزان فروش خود از رقبای همیشگی از جمله "مرسدس بنز" و "آئودی" پیشی بگیرد.

 

ب ام و



جالب توجه است که رکورد قبلی کمپانی خودروسازی "ب ام و" مربوط به سال 2016 میلادی می شود که با یک اختلاف 449 دستگاهی، در سال 2019 میلادی موفق به ثبت یک رکورد جدید در میزان تولید محصولات خود شده است، این درحالیست که شرکت خودروسازی "بی ام و" به دنبال افزایش ظرفیت تولید خودرو به سالیانه 450 هزار خودرو در طول سال است.

 

ب ام و



بیشترین میزان تولید در سال گذشته، متعلق به خودروی شاسی بلند "ب ام و X5" خواهد بود که موفق به ثبت آمار تولید 161 هزار و 96 دستگاهی شده است و بعد از آن دیگر شاسی بلند این خودروساز آلمانی، یعنی خودروی "بی ام و X3" دیده می شود که آمار تولید 115 هزار و 88 دستگاهی را به نام خود ثبت کرده است. در این بین جدیدترین و بزرگ ترین شاسی بلند کمپانی خودروسازی بی ام و، یعنی نسخه X7 نیز در اولین سال تولید خود در اسپارتانبورگ کارولینای جنوبی، موفق به تولید 52 هزار و 619 دستگاهی شده است.

جالب است بدانید که بی ام و حدود 70 درصد از حجم کل تولیدات کارخانه اسپارتانبورگ را به تقریبا 125 بازار مختلف جهان صادر می کند و در بین تمامی بازارهای هدف، کشور چین بزرگ ترین بازار صادر کننده محصولات بی ام و از کارخانه آمریکایی آن خواهد بود که تقریبا یک سوم کل صادرات این شرکت را در آسیا شامل می شود.

کد خبر 120118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha