پیام تبریك مدیرعامل ایران خودرو به مناسبت آغاز دهه فجر

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تجربه برآمده از تاریخ انقلاب اسلامی را فرصت مغتنم نگاه به استعدادها و توان داخلی و تعامل با مراکز علمی و صنعتی کشور برای دستیابی به توسعه در ابعاد مختلف آن دانست.

به گزارش پرشین خودرو، متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

جاء الحق وزهق الباطل إن الباطل كان زهوقا. سالگرد برآمدن فجر پیروزی که طلیعه آن ورود تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و فراز آن 22 بهمن ماه 1357 نقطه عطف بزرگترین حماسه این مرز و بوم است؛

ایام الله تاریخی این کشور که آغازگر فصلی تازه بود و ایران اسلامی را به عنوان الگویی نمونه از استقلال، آزادی و توسعه بر محور معنویت با اتکای بر آموزه های دینی به رهبری الهی و نیروی عظیم مردمی فراروی ملت های آزادیخواه معرفی نمود. دهه مبارک فجر و رشادت های منتج به آن، هیچ گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد و درخت تناورش از پس بیش از چهل سال که با خون سرخ ملت انقلابی و مسلمان ایران آبیاری شده است، قدرتمندانه به فصل دوم انقلاب گام نهاده است. بی شک این شجره طیبه در سایه درایت رهبری فرزانه و اتحاد و همدلی دولت و ملت، همچنان سر بر آسمان افتخار می ساید.

ورود به چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تداوم پنجمین دهه از حیات پرافتخار انقلاب، فرصتی مغتنم است که با مرور دستاوردهای بزرگ برآمده از تجربه تاریخی این سال ها آن را فرا روی خود نهاده و ضمن درس آموزی از این تجربه،نیروهای خود را همدلانه و همراهانه برای پیشرفت و تعالی سامان دهیم.

ما صنعتگران و فعالان در عرصه صنعت کشور در گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، باور داریم که با تجربه برآمده از فراز و فرودهای انقلاب، می توانیم با خود اتکایی و بهره گیری از توان و استعداد داخلی، درهای شکوفایی را بر روی این صنعت بگشاییم. رجاء واثق داریم که راه نجات سرزمین عزیزمان از وابستگی، تکیه بر همت بلند ملتی است که دانایی و توانایی را برای توسعه کشور پیوند داده است.

گروه صنعتی ایران خودرو آماده است تا در تعامل با مراکز علمی و دانشگاه ها و سایر بخشهای صنعتی و فناورانه در کشور ضمن کم اثر کردن تحریم ها و محدودیت های بین المللی، راه رشد و توسعه صنعتی در کشور را هموار سازد.
خرسندیم که می توانیم همراه و همگام با ملت شریف و عزتمند ایران ضمن مشارکت در راهپیمایی با شکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های امام راحل و انقلاب تجدید بیعت و میثاقی دوباره کنیم.

کد خبر 120120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha