راهکار تعزیرات برای مقابله با افزایش نرخ بلیط هواپیما

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: قیمت بلیط هواپیما باید به صورت مشخص و واضح نمایش داده و اعلام شود و در این صورت است که سازمان تعزیرات می‌تواند با متخلفان و سودجویان برخورد کند.

به گزارش پرشین خودرو، یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در مورد گرانی بلیط هواپیما گفت: متاسفانه شاهد افزایش قیمت بلیط هواپیما در سایتهای فروش هستیم و این افزایش گاهی در حدفاصله یک ساعت نیز رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: اما باید پرسید که این افزایش قیمت به چه دلیلی انجام می‌شود و منطق این ماجرا چیست؟

 

بلیت هواپیما



سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: به نظر می‌رسد راهکاری که از طریق آن می‌توان جلوی افزایش نرخ قیمتها آن هم بصورت غیرمنطقی را گرفت این است که قیمت بلیط هواپیما به تمام مقصدها باید مشخص باشد.


رایگانی گفت: چنانچه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در زمینه نرخ بلیط هواپیما نظارت بیشتری کند و همچنین قیمتها به صورت مشخص و واضح نمایش داده و اعلام شوند، در این صورت سازمان تعزیرات با قدرت بیشتری می‌تواند با متخلفان و سودجویان برخورد کند.


وی با اشاره به آمار بالای شکایات مردمی در حوزه افزایش قیمت بلیط هواپیما گفت: یکی از موارد شکایت این است که گاها می بینیم نرخ اعلامی بلیط با نرخ پرداختی آن توسط خریدار تفاوت زیادی دارد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: مردم توقع دارند که در بحث فروش بلیط هواپیما نظارت ها بیشتر شود و ما نیز خواهان نظارت سازمان هواپیمایی بر شرکتهایی هواپیمایی و آنلاین فروش بلیط هستیم.
 

منبع: فارس

کد خبر 120123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha