بزرگ ترین درگ جهان با حضور 12 خودرو برگزار شد + ویدئو

پرشین خودرو: طبق عادت هرساله، موتورترند با جمع کردن 12 خودروی مختلف به دور هم، بزرگ ترین مسابقه درگ جهان را برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، امسال نیز همانند سال های گذشته، موتورترند موفق به برپایی نهمین دوره از بزرگ ترین مسابقه درگ جهان با حضور 12 خودروی مختلف شده است که در این بین می توانیم به خودروهای مختلفی همچون پورشه 911 کاررا S، استون مارتین DBS سوپرلگرا، بی ام و 850i، بنتلی کانتیننتال GT، بی ام و M2 کامپتیشن، مرسدس بنز AMG GT 63، جگوار XE SV پراجکت 8، لامبورگینی اوروس، تویوتا سوپرا، دوج چلنجر هلکت، فورد موستانگ شلبی GT350 و یا خودروی سوپراسپرت مکلارن سنا اشاره داشت. بدون شک خودروی مکلارن سنا در این مسابقه بدون رقیب خواهد بود، اما دیگر خودروهای شرکت کننده با یک برابری نسبی کنار یکدیگر ایستاده اند و می توانند رقابتی سخت با دیگر شرکت کننده های این مسابقه داشته باشند که برای دیدن نتیجه آن، پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه فیلم زیر را از دست ندهید.

قبل از دیدن ویدیو، جالب است بدانید که در مجموع نزدیک به 7000 اسب بخار قدرت در این مسابقه توسط شرکت کنندگان تولید خواهد شد و هرکدام سهم خود را برای رسیدن به برتری استفاده خواهد کرد. مرحله اول مسابقه در مسافت یک چهارم مایلی انجام خواهد شد و در مرحله دوم، طول مسیر مسابقه به نصف یک مایل افزایش پیدا خواهد کرد و همین افزایش فاصله فرصتی فراهم می کند تا برخی از شرکت کنندگان امکان رسیدن به جایگاه بهتری در بین رقبای خود را داشته باشند.




 







 

کد خبر 120139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha