نسل جدید کیا سورنتو بدون پوشش استتار دیده شد

پرشین خودرو: عکاسان جاسوسی با رویت نسل چهارم کیا سورنتو، پوشش استتار آن را کنار زده و موفق به عکس برداری از چهره آن بدون استتار شده اند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیش از این با الگوبرداری از تصاویر جاسوسی، طراحان مستقل صنعت خودروسازی چهره احتمالی و نزدیک به واقعیت کیا سورنتو نسل جدید را طراحی کردند و سال گذشته، تعداد زیادی فیلم و تصاویر جاسوسی از خودروی نسل جدید کیا سورنتو در رسانه های مختلف خبری منتشر شد که با الگوبرداری از همین تصاویر جاسوسی، طراحان مستقل صنعت خودروسازی به زیر پوشش استتار این اتومبیل رخنه کرده و چهره احتمالی نسل جدید آن را به تصویر کشیدند.

 



اما امروز تصاویری از خودروی نسل جدید کیا سورنتو بدست آمده است که دیگر نیازی به چهره سازی احتمالی آن نخواهد بود و تصاویر جدید به خوبی می تواند چهره جدید نسل چهارم کیا سورنتو در قسمت جلو و عقب را به خوبی نشان دهد که می توانیم در جلو شاهد یک جلوپنجره بسیار بزرگ تر نسبت به مدل های قبلی و چراغ های جدید با نواری LED در زیر آن باشیم که تاحدودی چهره اتومبیل را به خودروی شاسی بلند تویوتا لندکروزر شبیه کرده است، اما در قسمت عقب شاهد چراغ های عمودی جفت در هر طرف هستیم که یک طراحی متفاوت از خودروی شاسی بلند کیا سورنتو را به نمایش گذاشته است.

 



کیا سورنتو به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران کمپانی خودروسازی کیا در بازارهای جهانی بویژه ایالات متحده آمریکا، همیشه مورد توجه این خودروساز کره ای بوده است و بروزرسانی های آن باعث شده تا هیچگاه برند "سورنتو" از جذابیت خود فاصله نگیرد. حال کمپانی خودروسازی کیا در حال توسعه و آزمایش نسل جدید کیا سورنتو است تا به فروش بهتر این خودرو در بازارهای جهانی کمک بسیار زیادی کند.

 



باتوجه به پیشرفت های کیا در توسعه نسل جدید کیا سورنتو و آزمایشاتی که در جاده های عمومی انجام می شود، احتمالا اواخر سال جاری و یا سال آینده شاهد معرفی کیا سورنتو نسل جدید باشیم، بویژه اینکه شرکت خودروسازی کیا بر روی نسخه 2019 این اتومبیل تغییرات اندکی ایجاد کرده است تا مخاطبان این شرکت همچنان ترغیب به خرید و استفاده از این خودرو شوند تا خودروی نسل جدید آن از راه برسد، اما منابع نزدیکی به شرکت خودروسازی کیا می گویند که این اتومبیل به احتمال زیاد در نیمه دوم سال 2020 میلادی در اختیار مشتریان قرار گیرد و این احتمال بعید نیست که از یک موتور 3.8 لیتری شش سیلندر و یا چهار سیلندر 2.4 لیتری در بخش فنی این اتومبیل استفاده شود.

 



طبق گفته ها، در صورت استفاده از پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر بر روی اتومبیل می توان به حداکثر خروجی قدرت 290 اسب بخاری رسید و یا پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری می تواند خروجی قدرت 185 اسب بخاری داشته باشد.

علاوه بر این گمانه زنی های زیادی وجود دارد که بر روی نسل جدید کیا سورنتو شاهد استفاده از یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی باشیم که از موتور 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی به عنوان پیشرانه اصلی محرک استفاده می کند.

احتمال استفاده از یک پیشرانه دیزلی 2.2 لیتری هم بر روی این شاسی بلند داده شده است که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

 

کد خبر 120167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha