مسابقه زمینی مکلارن اسپیدتیل با جنگنده F-35 + ویدئو

پرشین خودرو: مکلارن اسپیدتیل به عنوان یکی از سریع ترین سوپراسپرت های صنعت خودروسازی، آماده شده تا جنگنده پیشرفته F-35 را به چالش بکشد و در قالب یک مسابقه درگ با آن رقابت کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمی بی معنی است که یک رقابت درگ میان اتومبیل و هواپیمای جنگنده ترتیب دهیم و این رقابت هیچگونه تاثیری در انتخاب مشتریان نخواهد داشت، اما اگر از جنبه سرگرمی به آن نگاه کنیم، می توانیم شاهد یکی از جذاب ترین مسابقات میان اتومبیل و هواپیمای جنگنده باشیم که در جدیدترین فصل مستند خودرویی "تخت گاز" ترتیب داده شده است.

در این رقابت شاهد یک مسابقه تمام عیار میان مکلارن اسپیدتیل به عنوان یکی از سریع ترین سوپراسپرت های موجود در بازار، با یک فروند جنگنده پیشرفته F-35 هستیم که می تواند شگفتی های زیادی در پی داشته باشد.

در یک مسیر مستقیم با مسافتی بالا، قطعا هواپیمای جنگنده می تواند سرعت بیشتری داشته باشد و حتی در رقابت بوگاتی ویرون با هواپیمای جنگنده یوروفایتر نیز شاهد برتری جت جنگنده در مقابل موشک زمینی کمپانی خودروسازی بوگاتی بودیم. اما در جریان ویدیو می توان شاهد شروع بسیار خوب مکلارن و پیشتازی آن تا مسافتی نسبتا زیاد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در فیلم مربوطه شاهد باشید.

قبل از تماشای ویدیو، بد نیست بدانید که خودروی مکلارن اسپیدتیل با یک پیشرانه محرک 1036 اسب بخاری در مقابل جنگنده پیشرفته F-35 قرار گرفته است که می تواند در حداکثر کارایی خود به سرعتی نزدیک به 402 کیلومتر برساعت دست پیدا کند که برای رقابت آن با جنگنده F-35، کسی بهتر از کریس هریس نمی تواند هدایت این هیولای افسارگسیخته زمینی را در برنامه تخت گاز برعهده داشته باشد.



 








 

کد خبر 120186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha