خط تولید آزمایشی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیك راه اندازی شد

پرشین خودرو: خط تولید آزمایشی محصول دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیك با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خط تولید دناپلاس توربوشارژ اتوماتیك تا پایان امسال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. هدف تولید سال آینده این خودرو 200 هزار دستگاه است.

 

دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک


در حال حاضر برای تولید و عرضه محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیك،‌ ظرفیت خط موتور ای.اف.7 به تولید روزانه 800 موتورافزایش یافته و در نظر است تا ظرفیت تولید سالن بدنه سازی دنا پلاس نیز از روزانه 100 به 300 دستگاه افزایش یابد.

 

دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک


محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیك با حجم موتور 1700 سی.سی دارای حداكثر توان موتور 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداكثر گشتاور 215 نیوتن متر در 2200 تا 4800 دور در دقیقه،‌ دارای استانداردهای آْلایندگی یورو 5 بوده و رانندگی مطلوبی را برای كاربران فراهم خواهد كرد. این خودرو از مجهزترین و به روز ترین امكانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی بهره مند است و راحتی و اطمینان را برای رانندگان به ارمغان می آورد.

در مجموع، طراحی جذاب، چراغ های دی‌‌لایت، امكانات رفاهی و آپشن‌های متناسب، كیفیت بالای ساخت و قدرت بالای موتور از جمله جاذبه‌های محصول دناپلاس توربوشارژ توماتیك برای مشتریان به حساب می آید.

پیش بینی می شود،‌ با برنامه ریزی در تامین و تولید این خودرو مورد پسند مشتریان، تعهدات ایجاد شده در سال آینده در موعد مقرر به اجرا گذاشته شده و خودروها به دست مالكان برسد.

کد خبر 120231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha