لزوم تقویت پلت فرم های داخلی در صنعت خودرو

پرشین خودرو: وزیر راه و شهرسازی گفت: خودروهایی که امروز در شرکت ایران خودرودیزل رونمایی شد نشان از حرکت به سمت تولید دانش بنیان است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد اسلامی، در مراسم تحویل خودروهای آتش نشانی فرودگاهی در شرکت ایران خودرو دیزل اظهار داشت: باور داریم که مسیر توسعه و پیشرفت، حرکت به سمت تولیدات داخلی و صنایع دانش‌بنیان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از تفکر و توسعه ساخت داخل در کشور حمایت می کنیم، افزود: حرکت ایران خودرو به سمت تولیدات دانش بنیان و تبدیل به صنعت مستقل و غیر وابسته باعث شده تا بتواند تولیدات متنوعی داشته باشد و آنچه امروز در این معرفی پروژه ها و دستاوردهای این شرکت ارائه شد نشانه حرکت به سمت صنعتی دانش بنیان است.

 



اسلامی تاکید کرد: باید بر اساس طراحی و مهندسی و خلق تکنولوژی های جدید در صنعت خودرو بتوانیم به تولیدکننده مطرح در دنیا تبدیل شویم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به تولیدات به روز و با کیفیت در صنایع دریایی، هوایی، ریلی و جاده ای، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در صنایع دریایی، ریلی، جاده‌ای و صنعت فرودگاهی از تولیدات داخلی استفاده کنیم و در این جریان رکورد جدیدی را ثبت نماییم.

اسلامی در پایان با اشاره به اهمیت جریان‌ سازی برای ساخت داخل متذکر شد: باید پلتفرم های داخلی در صنعت خودرو را تقویت کنیم.

کد خبر 120278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha