کد خبر 120293
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸
نسل جدید هیوندای i20 در راه است

هیوندای با انتشار تیزرهای گرافیکی، خبر از معرفی نسل جدید هیوندای i20 در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تاکنون تصاویر جاسوسی زیادی از نسل جدید هیوندای i20 منتشر شده است که چهره آن تمام وقت در زیر پوشش استتار پنهان شده بود، تا اینکه چندی پیش کمپانی خودروسازی هیوندای با انتشار چند تیزر گرافیکی، رسما اعلام کرد که خود را برای معرفی نسل جدید هیوندای i20 در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس آماده می کند. پس باید تا ماه آینده و راه اندازی دور جدید نمایشگاه ژنو صبر کنیم و ببینیم که هیوندای چه تغییر و تحولی در هاچ بک کوچک خود ایجاد کرده است.

اولین چیزی که در تیزرهای گرافیکی می توان متوجه شد، تغییرات گسترده بر روی ظاهر اتومبیل خواهد بود که لازمه ورود به یک نسل جدید بوده و شرکت خودروسازی هیوندای نسل جدید طراحی خود را بر روی هاچ بک هیوندای i20 همانند دیگر محصولات جدید خود اعمال کرده است، تقریبا همان طراحی استفاده شده بر روی نسل جدید هیوندای سوناتا که با تغییراتی اندک می توانیم بر روی نسل جدید هیوندای i20 شاهد باشیم و باعث شده تا ظاهری اسپرت و جذاب تر نسبت به گذشته داشته باشد.

 

هیوندای



در رابطه با هاچ بک i20 نسل جدید، هیوندای همچنین به فضای کابین کاملا جدید اشاره می کند که اطلاعات مورد نیاز راننده را چه در رابطه با عملکرد و چه در رابطه با سرگرمی، در دو صفحه نمایشگر 10.25 اینچی در اختیار راننده قرار می دهد. علاوه بر این، هیوندای کیفیت بالاتر مواد بکار رفته در داخل کابین را به مشتریان خود تضمین می دهد.

 

هیوندای



طبیعی است که هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی اتومبیل وجود نداشته باشد، اما شایعاتی وجود دارد که خودروی نسل جدید هیوندای i20 پیشرانه محرک 1 لیتری توربوشارژر در سینه خود دارد که در مدل های پایه به مشتریان عرضه می شود، ولی برای تایید و یا دریافت اطلاعات بیشتر، بهتر است تا معرفی رسمی این خودرو در نمایشگاه ژنو ماه آینده صبر کنیم.

کد خبر 120293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha