کد خبر 120318
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
اعلام محورهای 5گانه تاکسیرانی ویژه 22بهمن

پرشین خودرو: محورهای 5 گانه خدمات رسانی ویژه به راهپیمایان مراسم ملی و حماسی 22 بهمن98 از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو، سید امیر هنجن معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه طبق روال مراسم های مناسبتی، آماده خدمات رسانی به راهپیمایان 22 بهمن هستیم، گفت: به مناسبت یوم الله 22 بهمن تمهیدات لازم اندیشیده شده است و تاکسی های ون در 5 محور منتهی به مراسم برای جابجایی راهپیمایان مستقر می شوند.


هنجن با اشاره به اینکه مدیران پهنه های مناطق، ناظران سازمان و واحدهای گشتی از اولین ساعات صبحگاهی در محل حاضر خواهند بود، افزود: سرویس رسانی به شهروندان در محورهای اعلام شده به صورت رفت و برگشت است و با استفاده از مسیرهای خط ویژه تلاش می کنیم تا حداکثر خدمات در کوتاهترین زمان به راهپیمایان ارائه شود.

 

تاکسیرانی

 


وی با اشاره به اینکه جابجایی راهپیمایان در مسیر بزرگراه محمدعلی جناح به سمت شمال نیز در دستور کار سازمان تاکسیرانی است و حمل و نقل عمومی این مسیر نیز تقویت می شود، یادآور شد: میدان ولیعصر(عج)، جاده مخصوص از پل شهید ستاری، میدان حر، میدان امام خمینی(ره)، میدان شهدای هفتم تیر از محل های استقرار تاکسی های ون در محورهای 5 گانه است.


هنجن در ادامه گفت: ستاد گمشدگان نیز در ساختمان مرکزی سازمان تاکسیرانی شهر تهران واقع در مسیر راهپیمایی با همکاری حوزه مقاومت بسیج سازمان، از ابتدای برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن تا پایان مراسم مستقر و فعال خواهد بود.
معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران محورهای سرویس دهی به راهپیمایان 22 بهمن 1398 را بدین شرح اعلام کرد:


محور شماره 1: حدفاصل میدان ولیعصر(عج) تا چهارراه ولیعصر(عج)


محور شماره 2: حدفاصل تقاطع بزرگراه ستاری بلوار فردوس تا جاده مخصوص - سه راه فرودگاه


محور شماره 3: حدفاصل میدان حر تا میدان انقلاب


محور شماره 4: حدفاصل میدان امام خمینی(ره) تا ضلع جنوب میدان فردوسی


محور شماره 5: حدفاصل میدان شهدای هفتم تیر تا خیابان انقلاب- دروازه دولت

کد خبر 120318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha