کد خبر 120399
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
فیس لیفت سیتروئن C3 رسما معرفی شد

پرشین خودرو: بعد از سه سال فعالیت در بازار، کمپانی خودروسازی سیتروئن رسما از نسخه فیس لیفت "سیتروئن C3" با یک طراحی اصلاح شده و راحتی بیشتر از قبل رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال 2017، سیتروئن از خودروی جدید خود با نام C3 در قالب یک خودروی هاچ بک رونمایی کرد تا رقیبی برای محصولات پرفروش بازار همچون فولکس واگن پولو، رنو کلیو، فورد فیستا و همچنین خودروی تویوتا یاریس باشد. حال سیتروئن برای آغاز نیمه دوم حیات این نسل و فرصت داشتن برای طراحی و ساخت نسل جدید این خودرو، چندی پیش رسما از نسخه فیس لیفت آن رونمایی کرد.

 



برای اصلاح طراحی اتومبیل، سیتروئن از قسمت جلوی اتومبیل شروع کرده است و شاهد طراحی یک قاب جدید برای چراغ های اصلی سیستم روشنایی اتومبیل هستیم، درحالی که تغییرات چندانی در چراغ های نواری شکل بالایی دیده نمی شود. علاوه بر این، سیتروئن تغییرات اساسی در جلوپنجره اتومبیل ایجاد کرده و خطوط نواری کرومی رنگ آن را به چراغ های اصلی روشنایی متصل کرده است. با این حال، سیتروئن ترجیح داده تا قسمت عقب بدون تغییر باقی بماند.

 



در نسخه جدید سیتروئن C3، مشتریان امکان سفارشی سازی بیشتری خواهند داشت و تعداد بسته های سفارشی اتومبیل از 36 مورد به 97 مورد افزایش پیدا کرده است که شامل رنگ های جدید، ترکیب های جدید رنگ بدنه، گرافیک های متفاوت و یا امکانات بیشتر می شود. در نسخه جدید سیتروئن C3، مشتریان امکان انتخاب 4 رنگ متفاوت برای سقف، 3 رنگ متفاوت برای ستون ها و همچنین 7 رنگ متفاوت برای بدنه اتومبیل را خواهند داشت که امکان ترکیب تمامی آنان با یکدیگر وجود دارد.

 



در نسخه جدید سیتروئن C3 علاوه بر رنگ بندی بیشتر، از صندلی های جدید برای راحتی سرنشینان استفاده شده است. به عبارتی دقیق تر، سیتروئن از صندلی های C4 کاکتوس یا خودروی C5 ایرکراس در نسخه فیس لیفت C3 استفاده کرده است که تاثیر زیادی در بهبود راحتی سرنشینان کابین داشته باشد. سیستم سرگرمی اتومبیل هم از صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی استفاده می کند و قابلیت پشتیبانی از آندروید و اپل کارپلی را خواهد داشت.

 



بخش فنی اتومبیل را پیشرانه بنزینی 1.2 لیتری سه سیلندر با محدوده قدرت 82 الی 108 اسب بخاری و همچنین یک پیشرانه دیزلی 1.5 لیتری چهار سیلندر با خروجی قدرت 98 اسب بخاری تشکیل خواهد داد که در قوی ترین نسخه های بنزینی و دیزلی، از یک جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته برای انتقال نیروی موتور استفاده می شود.

 

کد خبر 120399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha