نسل بعدی پاسات ممکن است یک خودروی الکتریکی باشد!

پرشین خودرو: با توجه به ادعای مقامات فولکس واگن، ممکن است که نسل بعد فولکس واگن پاسات با یک خودروی تمام الکتریکی جایگزین شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیرعامل بخش آمریکایی فولکس واگن در گفتگوی اخیر خود با رسانه های محلی اعلام کرد که خودروی "فولکس واگن پاسات" دارای طول عمر محدود است و این احتمال وجود دارد که خودروی پاسات در نسل آینده خود با تغییرات زیادی همراه باشد. رسیدن فولکس واگن پاسات به انتهای عمر خود یک فرض معقول است و جانشین آن در نسل جدید احتمالا فاقد پیشرانه احتراق داخلی خواهد بود.

 

پاسات



مدیرعامل بخش آمریکایی فولکس واگن در صحبت های خود اضافه کرد که زمان این تغییر بزرگ مشخص نیست، اما در امسال تغییرات زیادی بر روی نسل فعلی انجام خواهد شد تا برای سال های دیگر امکان فعالیت در بازار داشته باشد، اما احتمالا در نسل جدید شاهد حضور یک خودروی کاملا جدید و همچنین فاقد پیشرانه احتراق داخلی خواهیم بود.

 



یکی از دلایلی که ممکن است شرکت خودروسازی فولکس واگن را به ایجاد تغییراتی اساسی در نسل جدید فولکس واگن پاسات وادار کند، میزان فروش آن در سال های اخیر خواهد بود، زیرا فولکس واگن پاسات در سال گذشته موفق به فروش 14 هزار و 123 دستگاه در بازار ایالات متحده آمریکا شده است، درحالی که بیشترین میزان فروش این خودرو در سال 2012 میلادی و به تعداد چشمگیر 117 هزار و 23 دستگاهی بوده است. این سقوط عظیم در حال حاضر باعث شده تا بسیاری از خودروسازان بزرگ آمریکایی همچون "فورد" و "جنرال موتورز" برخی از خودروهای سدان خود را از چرخه تولید خارج کنند.

تبدیل پاسات به یک خودروی تمام الکتریکی نباید تعجب آور باشد، زیرا فولکس واگن در سال 2018 میلادی با معرفی خودروی کانسپت برقی I.D. VIZZION آینده خود را به تصویر کشید و با طراحی آن براساس پلتفرم MEB، در تلاش است تا توسعه آن را تا سال 2022 میلادی به سرانجام برساند. هنگام معرفی نسخه کانسپت برای این خودرو یک سیستم محرک 302 اسب بخاری و مجموعه باتری های 111 کیلووات ساعت لیتیوم یونی پیش بینی شده بود که می توانست محدوده حرکت 665 کیلومتری با یکبار شارژ کامل باتری ها داشته باشد .
 

کد خبر 120409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha