ایساکو فروشگاه‌های متخلف را لغو امتیاز می‌کند

پرشین خودرو: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف جلوگیری از فروش قطعات و لوازم یدکی غیراصل و غیراستاندارد، با پایش دقیق 1200 فروشگاه‌ خود، لغو امتیاز فروشگاه‌های مجاز ناکارآمد و بعضا متخلف را همچنان با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، معاون بازارایابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: شرکت ایساکو همواره به منظور بهینه‌سازی و افزایش بازدهی فروشگاه‌های مجاز و اطمینان مشتریان از استاندارد بودن قطعات و لوازم یدکی ارائه شده، نظارت و بازرسی مراکز خدماتی خود را در دستور کار دارد و از ابتدای سال تا کنون 75 فروشگاه خود را به دلیل تخلف یا بازدهی پایین لغو کرده است.

عبدالرضا خواجه‌ای افزود: این نظارت‌ها با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و افزایش مراجعات مشتریان به نمایندگی‌ها برای انجام سرویس‌های خودرو و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات، تشدید شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا برای اعطای امتیاز فروشگاه مجاز به متقاضیان جدید نیز رویکردهای نظارتی جدیدی ایجاد شده و صلاحیت و شایستگی متقاضیان بیش از گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 



خواجه‌ای به مشتریان اطمینان داد: با توجه به اهمیت بالای مشتریان در زنجیره ارزش ایران‌خودرو و به منظور حفظ و ارتقای کیفیت خدمات، در صورت مشاهده عملکرد ضعیف در ارائه خدمات توسط نمایندگی‌ها، تخلف در فروشِ فروشگاه‌ها و یا محرز شدن هر گونه قانون‌شکنی، امتیاز آن‌ها لغو و مطابق قوانین با ایشان برخورد خواهد شد.

وی در پایان به دارندگان محصولات ایران‌خودر توصیه کرد که در زمان خرید قطعات و لوازم یدکی از فروشگاه‌های این شرکت به بسته‌بندی ایساکویی و هولوگرام آن توجه کرده و با ارسال کد 16 رقمی مندرج بر روی برچسب قطعه به شماره 300031 و یا با نصب اپلیکیشین ایساکو، از اصالت کالا و قیمت آن اطمینان حاصل کنند. در صورت مشاهده مغایرت در قیمت و اصالت قطعه و یا عدم ارائه فاکتور سیستمی توسط فروشنده، مشتریان می‌توانند مراتب را به مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو به شماره 096440 اطلاع دهند.

کد خبر 120440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha