قابل اعتمادترین خودروهای امسال امریکا مشخص شد

پرشین خودرو: مرکز مطالعات آمریکایی J.D پاور با انتشار جدیدترین لیست خود، باکیفیت ترین برندهای خودروسازی را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار  پرشین خودرو، همانطور که در جریان هستید، موسسه "جی دی پاور" هرساله آمارهای گوناگونی منتشر می کند و یکی از مهم ترین تحقیقات آن می تواند مشخص کردن قابل اعتمادترین برندهای خودروسازی جهان در بازار آمریکا باشد که هرساله از سوی این موسسه آماده شده و در رسانه‌ها منتشر می شود. حال امسال هم موسسه "جی دی پاور" تحقیقات خود را بر روی خودروهای 3 ساله با تاریخ تولید 2017 انجام داده و نتیجه آن را طبق نظرسنجی صورت گرفته بر روی بیشتر از 32 هزار مالک خودروی مختلف در بازار آمریکا اعلام کرده است.


باتوجه به لیستی که در مقاله قرار گرفته است، می توان برای اولین بار شاهد برند جنسیس با نمره 89 در جایگاه نخست این لیست و به زیر کشیدن برند لکسوس بعد از سال ها بود که در جایگاه نخست این لیست جا خوش کرده بود، هرچند برند لکسوس با کسب نمره 100 موفق شده جایگاه دوم را برای خود حفظ کند.


نکته جالب توجه دیگر، دو کمپانی خودروسازی پورشه و تویوتا خواهد بود که برای هشت سال در جایگاه دوم و سوم این لیست قرار گرفته بودند، اما با رشد قابل توجه دو شرکت خودروسازی "جنسیس" و همچنین شرکت خودروسازی "بیوک" که با کسب نمره 103 موفق شده در جایگاه سوم این لیست قرار گیرد، باعث شده تا دو شرکت خودروسازی پورشه و تویوتا به ترتیب با کسب نمره 104 و 113 در جایگاه چهارم و پنجم این لیست قرار گیرند.



به تفکیک خودرو، اما خودروی "لکسوس ES" موفق شده به عنوان قابل اعتمادترین خودروی بازار آمریکا در سال 2020 معرفی شود. به طور جداگانه، موسسه J.D پاور قابل اعتمادترین خودروهای عرضه شده در سگمنت های مختلف را معرفی کرده است که برای کسب اطلاعات بیشتر و شناخت باکیفیت ترین خودروها به تفکیک سگمنت و همچنین برندهای خودروسازی فعال در بازار آمریکا، می ‌توانید به جداول زیر توجه کنید.

کد خبر 120488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha