قیمت احتمالی و جزئیات طرح فروش «فردا SX6»

پرشین خودرو: در بازار بی رمق خودروی کشور، حضور یک خودروی جدید و نحوه تعامل این شرکت با رسانه ها، بازار هدف، نحوه عجیب رونمایی و اطلاع رسانی این شرکت، حواشی زیادی را برای شرکت تولید کننده این خودرو ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جمعه گذشته برای فعالان رسانه ای صنعت خودرو با یک اتفاق عجیب همراه شد. نخستین رونمایی اینستاگرامی یک خودروی جدید در ایران با تصاویری کم کیفیت، بدون اطلاعات فنی کامل و در یک کلام ناقص.البته همین که رونمایی یک محصول جدید داخلی در شرایطی که می تواند بهترین بهره را از بازار بی محصول و بی رقیب فعلی ایران برای خود کسب کند اما می رود با استفاده ی بد از فضای مجازی محصول خود را پرزنت می کند خود می تواند گویای خیلی از موارد باشد.

این رونمایی هر چند حواشی زیادی را برای این شرکت خودروسازی نوپا فراهم کرد اما باید قبول کنیم که همین تبلیغات منفی توانست به معرفی بیشتر این محصول تازه وارد به کشور کمک شایانی کند. البته این نحوه معرفی و رونمایی یادآور یک تفکر سنتی میان برخی از شرکت هایی است که با دیدگاه دهه های قبل اداره می شوند نیز بود! در میان طیف گسترده ای ازشرکت های هایی که با تفکر سنتی اداره می شوند، اصطلاحی رایج است با این مضمون که "بدخبری بهتر از بی خبری!"، در واقع آنچه از این برنامه خودروسازی فردا استنباط می شود مصداق کامل همین اصطلاح است!

از این حواشی که عبورکنیم، پرشین خودرو به عنوان یکی از قدیمی ترین رسانه های تخصصی حوزه خودرو در ایران به واسطه درخواست کاربران این سایت به اعلام جزئیاتی از این خودرو و طرح فروش آن می پردازد تا خریداران خودرو بتوانند به واسطه این اطلاعات تصمیم بهتری اتخاذ کنند.

 



خودروسازی فردا از روز گذشته اعلام کرد که طرح فروش این خودرو آغاز شده است.

بر اساس پیگیری های خبرنگار پرشین خودرو از این شرکت مشخص شد که تا لحظه نگارش این گزارش قیمت قطعی خودرو مشخص نشده است و این شرکت از مراجعه کنندگان برای خرید خودرو ثبت نام می کند و به نوعی اسامی آنها را رزرو می کند تا در روزهای آینده اقدام به طی مراحل بعدی نماید. گواه این مدعا نیز این مسئله است که تلفن های اعلام شده در پیج اینستاگرام این شرکت بعد از مدتی انتظار به طور ناگهانی و بدون وصل شدن به کارشناس مربوطه قطع می شود!

 

فردا SX6



بنا بر اطلاعات منبع پرشین خودرو، قیمتی که برای خودروی فردا SX6 از سوی شرکت در نظر گرفته شده است، رقم 329 میلیون بوده است هر چند که این رقم قطعی نیست و احتمال افزایش تا 350 میلیون تومان نیز می رود.

خودروسازی فردا به دلیل حواشی این روزهای برخی از شرکت هایی که اقدام به پیش فروش خودرو کردند، خوشبختانه از پیش فروش خودرو اجتناب کرده و در نظر دارد خودروهای عرضه شده را در یک بازه 10 روزه به خریداران تحویل دهد.

به هر حال به واسطه بسته بودن درب های این شرکت نوپا در صنعت خودروی ایران به روی خبرنگاران، اطلاعات موثقی از این شرکت به بیرون درز نمی کند و آنچه مطرح می شود با استفاده از منابعی در شرکت است که تمایلی به افشای نام خود ندارند. به محض دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون این خودرو، اطلاعات تکمیلی را اعلام خواهیم کرد.

خبرنگار: فرشید آصفی

کد خبر 120494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha