پیش فروش بلیت اتوبوس نوروزی ۱۵ اسفند آغاز می‌شود

پرشین خودرو: مقام مسئول سازمان راهداری با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس ایام نوروز ۹۹ از ۱۵ اسفند گفت: فعلا تصمیم برای افزایش قیمت بلیت اتخاذ نشده است.

به گزارش پرشین خودرو، داریوش باقرجوان، در خصوص پیش فروش بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در ایام نوروز 99 اظهار کرد:‌ با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌کنیم تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری (اتوبوس و مینی‌بوس) در ایام نوروز 99 افزایش یابد.

وی با بیان این‌که پس از سهمیه بندی بنزین تقاضا برای استفاده از ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری جاده‌ای حدود 11 درصد افزایش یافت، افزود: تقاضا برای استفاده از اتوبوس پس از سهمیه‌بندی بنزین حدود 7 درصد افزایش یافته است.

 

بلیت قطار


مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به این‌که پیش بینی می‌کنیم در ایام عید نیز وضعیت تقاضا افزایش یابد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای ایام نوروز با محوریت ایمنی تردد خواهد بود. حتما ناوگان ایمنی تضمینی داشته باشند که در این راستا بخشنامه‌هایی برای اجرا به شرکت‌های حمل‌ونقل ابلاغ شده است.


باقرجوان با تاکید بر این‌که راننده اتوبوس به هیچ وجه نباید در زمان رانندگی تنها باشد، گفت: این کار از باب مچ‌گیری نیست و برای ارتقای ایمنی مسافرت‌ها اعمال می‌شود. بر این اساس باید در لحظه از وضعیت راننده مطلع باشیم تا بتوانیم از طریق شرکت راهکارها برای کاهش مخاطرات را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد:‌ همچنین برنامه‌ای برای پاسخگویی به مسافران و ایجاد پل ارتباطی در دستور کار است.

وی درباره پیش‌فروش بلیت اتوبوس نیز افزود: برنامه منظمی برای پیش فروش بلیت داریم و مطابق تقاضا این برنامه‌ها تدوین شده است.

به گفته وی، علاوه بر سرویس‌های روزانه و عادی در صورت وجود تقاضا سرویس‌های فوق‌العاده در بخش ناوگان اتوبوس راه‌اندازی می شود.

وی با بیان این‌که در خصوص افزایش احتمالی قیمت‌ بلیت اتوبوس در نوروز 99 هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است، اظهار کرد:‌در ایام نوروز 99 حدود 12900 دستگاه اتوبوس به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی یکی از برنامه‌های راهداری در این حوزه را افزایش بهره‌وری اعلام کرد و یادآور شد: پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس ایام نوروز از 15 اسفند آغاز می شود و یک هفته تا 10 روز زودتر پیش‌فروش اینترنتی آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 120498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha