کد خبر 120521
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
انسداد آزادراه زنجان - قزوین به علت یخ‌زدگی

پرشین خودرو: معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: آزادراه زنجان - قزوین به علت مه آلودگی شدید، یخ زدگی سطح جاده و تصادف زنجیره‌ای، بسته اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو، جواد یوسفی، گفت: پلیس راه زنجان - قزوین به منتظور کنترل مسیر ارتباطی و پیشگیری از حوادث احتمالی رانندگی، از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز این مسیر ارتباطی را بسته است.

وی اظهار داشت: راهداران این اداره کل صبح زود این مسیر ارتباطی را نمک پاشی کرده بودند اما برودت هوا باعث یخ زدگی مجدد شد و در زمان حاضر نیز عوامل راهداری درحال نمک پاشی موضعی هستند تا مسیر برای تردد خودروها، باز باشد.

 

آزادراه

 

مسوؤل روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز گفت: حوالی ساعت ۶:۳۰ قریب ۱۷ دستگاه خودروی سواری در خط شمالی کیلومتر ۲۷ آزاد راه زنجان - قزوین با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه فقط یک مصدوم برجا گذاشت اما به خودروهای درگیر در این حادثه خسارت هایی وارد شده است.


اسماعیل خردمند افزود: نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمالغرب استان زنجان پس از اطلاع از موضوع، عازم محل شده و نسبت به رهاسازی این مصدوم که در کامیون ایسوزو گیر افتاده بود، اقدام کردند.

منبع: ایرنا

کد خبر 120521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha