کد خبر 120538
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
از ورود به خطوط بی آر تی تهران اجتناب کنید

پرشین خودرو: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عموم شهروندان درخواست کرد از ورود به خطوط بی آر تی تهران اجتناب کنند.

به گزارش پرشین خودرو، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در این اطلاعیه با اشاره به اینکه ورود خودروهای غیر مجاز، موتورسیکلت‌ها و عابران پیاده به خطوط بی آر تی، علاوه بر ایجاد اختلال در تردد اتوبوس‌ها در این خطوط، جان مسافران را نیز به خطر می‌اندازند، تأکید کرد: نظارت نیروهای خدوم پلیس راهور در برخورد با تخلف ورود غیر مجاز به خطوط بی آر تی جای تقدیر دارد.


این روابط عمومی با اشاره به افزایش رفت و آمدها و افزایش ترافیک در ماه پایانی سال و با تاکید به لزوم تشدید نظارت بر عدم ورود به خطوط بی آر تی با توجه به تراکم ترافیک در معابر شهری، تصریح کرد: اصولاً فلسفه ایجاد خطوط بی آر تی، تسریع در رساندن حجم بالایی از مسافران به علاوه جابجایی سریع خودروهای امدادی و عملیاتی است و صرفاً تردد خودروهای پلیس، اورژانس و آتش نشانی در کنار ناوگان شرکت واحد در این خطوط مجاز است.

 

بی ار تی

 

این اطلاعیه با اعلام اینکه ورود موتورسیکلت‌ها و خودروهای غیرمجاز به خطوط ویژه موجب اختلال در خدمات رسانی حمل و نقل و کاهش سرعت خودروهای امدادرسان می‌شود، عنوان کرد: در عین حال احتمال برخورد عابران پیاده که از عرض خطوط ویژه عبور می‌کند با موتورسیکلت‌ها و خودروهای غیر مجازی که وارد این خطوط می‌شوند، بالا می‌رود.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان با اعلام اینکه بر اساس قانون، عبور غیرمجاز از خطوط ویژه درکلان شهرها، برخورد قانونی را به دنبال داشته و خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف بر اساس قانون از یک هفته تا یک ماه متوقف می‌شوند، خاطر نشان کرد: البته از این مهم‌تر جان شهروندان است که به دلیل تخلف عده‌ای از رانندگان و راکبان در خط بی آر تی به خطر می‌افتد.

منبع: مهر

کد خبر 120538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha