« بازداریابی » برای جلوگیری از تقاضای غیر واقعی خرید خودرو

پرشین خودرو: دبیر کارگروه تنظیم بازار گفت: تقاضای خودرو در بازار، تقاضایی واقعی نیست و باید با « بازداریابی » جلوی آن را گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، عباس قبادی، با بیان این مطلب گفت: آنچه که این روزها در زمینه خودرو اتفاق می‌افتد، منطبق با نیاز واقعی مصرف‌کنندگان در بازار نیست.

وی با بیان اینکه حدود 4 یا 5 سال قبل تعداد زیادی خودرو در انبار خودروسازان وجود داشت، اظهار داشت: در آن زمان با تسهیلات اعطایی به مردم، باعث شدیم تا این خودروها به مردم فروخته شود اما اکنون به محض اینکه سایت فروش خودرو باز می‌شود در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه تمام خودروهای 6 ماه آینده خودروسازان به فروش می‌رسد که این مساله نشان می‌دهد تقاضا در بازار خودرو واقعی نیست و باید با " بازداریابی " جلوی آن را گرفت.

 



قبادی همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه قطعه ‌سازان کشور از شرایط فعلی بهره‌ بردند و بیش از 60 تا 70 درصد قطعاتی که قبلا وارد کشور می‌شد را اکنون در داخل کشور تولید و عرضه می‌کنند.

یادآور می شود که « بازداریابی » یکی از زمینه‌های متعدد بازاریابی است که با قدرت تاثیرگذار خود می‌تواند کشور را در مقابل ناملایمات از جمله ناملایمات تحریم‌ها توانمند سازد. " بازداریابی " به دنبال راه‌هایی برای بازداشتن بازاریابی به منظور مدیریت تقاضا است.
 

کد خبر 120573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha