کد خبر 120590
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
بورس اکتیو شد

پرشین خودرو: عرضه اولیه نماد قرن در بورس رکورد مشارکت را شکست بطوریکه یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۵۸۸ نفر در این عرضه اولیه شرکت کردند و باید گفت بورس اکتیو شد.

به گزارش پرشین خودرو، مجید نوروزی، معاون پذیرش شرکت بورس تهران در نشست خبری عرضه "قرن" اظهار کرد: از ابتدای ۹۸ شاهد عرضه ۶ شرکت بودیم و مجموعه اسمی سرمایه شرکت ها ۲ هزار ۹۰۰ میلبارد تومان بوده و ارزش کل بارار آن‌ها حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

پس از درج نام شرکت و‌ جلسه معارفه، سهام به شرکت سپرده گذاری مرکزی سپرده خواهد شد و اطلاعات سهام نیز در کدال منتشر خواهد شد.

این شرکت با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومان ثبت شده و با قیمت ۱۷۰۰ میلیارد تومان به ارزش بوزس تهران اضافه می‌شود.


در ادامه محمدباقر قاضلیان رئیس هیات مدیره گفت: پس از ۱۰ سال پر فروش‌ترین برند کشور در حوزه شوینده بودیم و رتبه ما قابل قبول بوده تا امروز بتوانیم بخشی از سهام را عرضه کنیم و امروز، روزی است که خیالمان از آینده راحت بوده و سهامداران می‌توانند به این شرکت اتکا کنند.

 

شرکت پدیده شیمی قرن

 


عبدالرضا مظفری چنیجانی مدیرعامل شرکت پدیده شیمی قرن بیان کرد: این شرکت در فروردین ۸۹ تاسیس شد و در ۱۰ سال با برند اکتیو و حیات به معروفیت رسید.

وی افزود: آنچه که شرکت به عنوان چشم انداز دارد، افزایش سهم فروش و رهبری بازارو شناخته شدن در سطح منطقه است.

عضو هیات مدیره شرکت پدیده شیمی قرن ادامه داد: افزایش رضایت مندی مشتریان از شناسایی و رضیتمندی مشتریان است و این صنعت رشدی بالاتر از حد جهانی دلرد و با صنعتی مواجه هستیم که دز کشور پویا بوده و این شرکت نزدیک به ۸ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.

مظفری بیان کرد: محصولات شرکت با سبد کاملی از محصولات با انواع مایعات و جامدات و پودر‌های شوینده تولید می‌شود. ۸۰درصد تولیدات در سایت اصلی زنجان و اشتهارد بوده و مابقی به صورت کارمزدی خواهد بود.
در خصوص صادرات

مدیرعامل "قرن" گفت: برنامه اساسی و زیرساختی برای توشعه بازار‌ها وجود داشته و عمان وقطر جزو لیدر‌ها بودند و موفقیت بزرگی داشتیم. بنا نداریم که از طریق فله فروشی در بازار‌های همسایه ورود کنیم و باید براساس زیرساختی داخل کشور‌های هدف ورود کنیم.

عضو هیات مدیره این شرکت ادامه داد: روند افزایش سهم بازار شرکت گویای آن بوده که عملکرد شرکت، حاکی از آینده شرکت بوده و برای آن برنامه داشتیم‌که درسال ۱۴۰۰ به ۱۰درصد بازار دسترسی پیدا کنیم.

شناسایی نیاز‌های جامعه در اولویت بوده و افزای سهم بازار و پوشش سهم بازار نیز در این خصوص جای دارد و بنا است شرکت برای آینده شرکت ۱۰درصد فروش را برای صادرات کنار بگذارد. در بازار اوراسیا و تقسیم بندی‌ها و مذاکراتی انجام شده، اما تحریم‌ها مشکل ایجاد کرده است. از طریق کشور دوم صادرات انجام می دهیم.

ورود مواداولیه مشکل است، اما قادریم با مدل‌های تهیه مواد، دغدغه‌ها را برطرف کنیم و مشکلات تحریمی را دور میزنیم.

لازم به ذکر است که در جریان این عرضه به هر کد معاملاتی ۶۸ سهم تخصیص یافت.

حدود یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۵۸۸ نفر در عرضه ۱۰ درصد از سهام شرکت پدیده شیمی قرن شرکت کردند.

گفتنی است که رکورد قبلی مشارکت در اختیار "ومهان" بود که در حال حاضر با مشارکت حدود یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر این رکورد به "قرن" رسید.

کد خبر 120590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha