نسل اول نیسان پیکاپ، فاجعه ای در تست ایمنی! + ویدئو

پرشین خودرو: بخش بین المللی موسسه ایمنی NCAP برای اینکه ایمنی بسیار پایین خودروی نسل اول نیسان پیکاپ را که هنوز در حال تولید در آفریقای جنوبی است را نشان دهد، یک تست برخورد با دیگر خودروی پیکاپ نیسان ناوارا انجام داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ایمنی و استقامت بدن یک اتومبیل، مهم ترین مولفه آن برای حفظ جان سرنشینان اتومبیل بوده و طبیعی است که خودروهای نسل قدیم از ایمنی بسیار پایینی در برابر ضربات برخوردار باشند، درحالی که بسیاری از خودروهای قدیمی با ایمنی بسیار پایین در اقصی نقاط جهان در حال تولید و عرضه به مشتریان هستند. نمونه این خودروها با چشم پوشی از بازار خودروی کشور که تماما در این مقوله قرار می گیرد، خودروی پیکاپ نسل اول نیسان NP300 خواهد بود که هنوز هم در کشور آفریقای جنوبی تولید شده و به مشتریان عرضه می شود و جالب توجه است که نسخه جدید آن تحت عنوان "هاردبادی" به عنوان یک محصول جدید به سبد خودروهای قابل عرضه در آفریقای جنوبی اضافه شده است.

در ماه نوامبر، این خودرو توسط بخش بین المللی موسسه ایمنی انکپ موسوم به "گلوبال انکپ" مورد آزمایش قرار گرفت و نتوانست هیچگونه ستاره ایمنی از سوی این موسسه به دلیل ایمنی و استقامت پایین بدنه خود دریافت کند، با این وجود این خودرو که زیربنای آن به سال 1997 میلادی برمی گردد، همچنان در حال تولید و عرضه به مشتریان است.

حال موسسه ایمنی "گلوبال انکپ" برای اینکه تفاوت میان این خودروی پیکاپ را با تولیدات جدید شرکت خودروسازی نیسان نشان دهد، یکی از نسخه های جدید "نیسان ناوارا" که در شهر بارسلونا تولید می شود را برای تست آماده کرده و در مقابل نسل اول نیسان NP300 قرار داده است تا در یک شبیه ساز تصادف، با سرعت 56 کیلومتر برساعت بایکدیگر برخورد کرده و تفاوت ایمنی آنان مورد سنجش قرار گیرد. در این تست تصادف به وضوح می توان شاهد ایمنی بسیار پایین خودروی نیسان NP300 نسل اول بود که در سرعت های بالاتر می تواند مرگ راننده و جراحات سنگینی برای دیگر سرنشینان اتومبیل به همراه داشته باشد که جزییات بیشتر آن را می توانید در فیلم زیر شاهد باشید.

کد خبر 120604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
    0 0
    باز دم سایپا گرم که اسمش رو عوض کرد که ایمن تر بشه.بعد تازه تولیدش رو سپرد به زامیاد تا ایمنی بیشتری داشته باشه.ریچ !!!!!