اولین پورشه تایکان طعمه حریق شد + ویدئو

پرشین خودرو: روز دوشنبه، یک دستگاه خودروی برقی پورشه تایکان در پارکینگ یکی از خانه های مسکونی فلوریدا دچار حریق شد و به طور کامل از بین رفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، زمان زیادی از راه اندازی و عرضه پورشه تایکان به مشتریان نمی گذرد و شرکت خودروسازی پورشه یک سرمایه گذاری بسیار بزرگ و سنگین برای توسعه و تولید این خودرو انجام داده است تا کاملا بدون نقص باشد و یکی از بهترین خودروهای الکتریکی موجود در بازار باشد، اما خبرگزاری های آمریکایی گزارش می دهد که روز دوشنبه یک دستگاه خودروی الکتریکی "پورشه تایکان" بر اثر آتش سوزی در گاراژ یکی از خانه های فلوریدا، به طور کامل نابود شده است که می توانید فیلم آن را در انتها شاهد باشید.

سخنگوی پورشه این موضوع را تایید کرده است و سپس اظهار داشت که بر اثر آتش سوزی یک دستگاه پورشه تایکان تمام الکتریکی، خوشبختانه هیچ کسی در این حادثه آسیب ندیده است و تحقیقات ما برای یافتن علت آتش سوزی در حال حاضر ادامه دارد. اوایل وقت روز دوشنبه بود که ما از آتش گرفتن یک دستگاه خودروی پورشه تایکان مطلع شدیم و هیچ ایده ای از احتمال آتش سوزی در این خودرو نداریم. تحقیقات ما برای یافتن علت حادثه ادامه دارد و در حال حاضر آمادگی کامل داریم تا پس از پیدا کردن مشکل و صدور فراخوان، به سرعت مشکل یافت شده را برطرف کنیم.

همانطور که می دانید، شرکت خودروسازی پورشه راه اندازی و فروش این اتومبیل را به تازگی شروع کرده است و اگر یک مورد آتش سوزی دیگر از این اتومبیل در اقصی نقاط جهان گزارش شود، می تواند باعث فروپاشی اعتماد مشتریان و کاهش فروش چشمگیر این خودرو در سراسر جهان شود، حتی اگر شرکت خودروسازی پورشه بعد از رفع مشکل به مشتریان خود تضمین دهد که این خودرو دیگر آتش نخواهد گرفت، اما این موضوع بر روی اعتماد عمومی تاثیر منفی بزرگی می گذارد و ضربه سنگینی به فروش آن وارد خواهد کرد.


خبرنگار: سجاد حیدری
 

کد خبر 120614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha