نسل جدید کیا سورنتو با انتشار تصاویر رسمی معرفی شد

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی کیا قبل از شروع بکار نمایشگاه بین المللی ژنو 2020، اولین سری از تصاویر رسمی کیا سورنتو نسل جدید را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه ژنو در ماه مارس کار خود را آغاز می کند و چیزی تا برگزاری آن باقی نمانده است، به همین منظور کمپانی خودروسازی کیا با انتشار تصاویری رسمی کیا سورنتو نسل جدید ، حضور خود را در این نمایشگاه تایید کرد و قرار است که غرفه خود را با معرفی نسل جدید این خودرو بیشتر از همیشه جذاب کند، هرچند معرفی اولیه کیا سورنتو 2021 تنها در انتشار تصاویر رسمی آن خلاصه می شود و اطلاعات فنی آن محفوظ باقی مانده تا در نمایشگاه ژنو به سمع عموم برسد.

 



باتوجه به تصاویر منتشر شده از سوی کیا، بزرگ ترین اتفاق در نسل جدید کیا سورنتو را می توانیم مربوط به تغییرات ظاهری بسیار زیاد آن بدانیم، به طوری که در قسمت جلو از چراغ های کوچک تر، ولی پیشرفته تر و جذاب استفاده شده است و جلوپنجره اتومبیل هم بزرگ از همیشه طراحی شده و اطراف آن را نوارهای کرومی رنگ احاطه کرده است که امتداد آن را می توانیم در قسمت بالا و زیرین چراغ های جلو نیز شاهد باشیم. مجموعه سپر هم دیگر قسمتی خواهد بود که با تغییرات بسیار زیادی نسبت به گذشته همراه بوده است. در نسل جدید کیا سورنتو، در مجموع حدود 10 میلی متر به تمامی ابعاد اتومبیل اضافه شده است، اما فاصله بین دو محور آن حدود 35 میلی متر افزایش پیدا کرده تا فضای بیشتری در اختیار سرنشینان عقب قرار گیرد.

 



به دنبال تغییرات جلو، در قسمت عقب هم می توانیم شاهد تغییرات اساسی و استفاده از چراغ های کوچک عمودی شکل باشیم، اما جذابیت تغییرات در نسل جدید کیا سورنتو زمانی به اوج خود می رسد که به داخل کابین قدم بگذارید. در این بخش کیا سنگ تمام گذاشته و تمامی قسمت های داخل کابین را با یک تحول بزرگ همراه کرده است. از روکش های چرمی باکیفیت و کنسول پیشرفته گرفته تا صفحه نمایشگر 10.12 اینچی لمسی کنسول مرکزی و همچنین نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی پشت آمپر که تمامی اطلاعات اتومبیل را به صورت کاملا دیجیتال در اختیار کاربر قرار می دهد تا تجربه ای ناب همانند شاسی بلندهای اروپایی در نسل جدید کیا سورنتو داشته باشد.

 



همانطور که گفتیم، جزییات فنی این خودرو در نمایشگاه بین المللی ژنو 2020 ارائه خواهد شد، اما شایعاتی وجود دارد که شرکت خودروسازی کیا از یک موتور دیزلی 2.2 لیتری با مجموع قدرت 199 اسب بخاری و همچنین یک پیشرانه هیبریدی با موتور 1.6 لیتری بنزینی و موتور الکتریکی 59 اسب بخاری مجهز به باتری های 1.5 کیلووات ساعتی استفاده خواهد کرد. هرچند پس از عرضه، امکان اضافه شدن یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی با موتور 89 اسب بخاری برقی و باتری های 16.6 کیلووات ساعتی وجود خواهد داشت.

 

خبرنگار: سجاد حیدری

کد خبر 120623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha