کد خبر 120634
۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
هشدار جدی پلیس به دلالان بازار خودرو

پرشین خودرو: رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: عده‌ای بی‌وجدان با مطرح شدن بحث FATF برای بالا بردن نرخ دلار اقدام کرده‌اند، این افراد که مخصوصاً در فضای مجازی به صورت ناگهانی قیمت دلار و خودرو را به صورت فضایی بالا می‌برند، منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضائی باشند.

به گزارش پرشین خودرو، سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه دشمن جنگ عظیم اقتصادی را علیه مردم، نظام و ایران ما راه‌اندازی کرده، اظهار کرد: عده‌ای بی‌وجدان با مطرح شدن بحث FATF برای بالا بردن نرخ دلار اقدام کرده‌اند. این افراد که مخصوصاً در فضای مجازی به صورت ناگهانی قیمت دلار و خودرو را به صورت فضایی بالا می‌برند، منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضائی باشند و با آنها تعارفی نداریم.

 



رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه انجام اینگونه اقدامات گناه بزرگ و کمک به آمریکا است، تصریح کرد: امروز دشمن شمشیر خود را از رو بسته و دنبال ضربه زدن به ملت ایران است.

این مقام انتظامی ضمن هشدار جدی به دلالان، سوداگران و افرادی که در فضای مجازی به دنبال ارائه قیمتهای دروغین هستند، گفت: برخورد جدی با این افراد در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 120634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha