384000 خودرو در سایپا تولید شد

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا همچنان به عنوان خودروسازی اول کشور، با تولید 384 هزار و 309 دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه، از میزان تولید سال گذشته خود در مدت مشابه عبور كرد.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودروسازی سایپا كه در 11 ماهه سال گذشته، تعداد 382 هزار و 303 دستگاه خودرو تولید كرده بود، با عبور از این میزان در مدت مشابه در سال جاری توانست ركورد جدیدی را در زمینه تولید در شرایط تحریم و فشار حداکثری بر صنعت و‌ اقتصاد ایران به ثبت برساند.

براساس این گزارش گروه سایپا همچنین با عبور از تولید سال گذشته موفق شد کاهش 32 درصدی تولید در سه‌ماهه نخست سال جاری را جبران كند، بنابراین بر مبنای این آمار، کاهش 19 درصدی تولید در کل صنعت خودرو در گروه سایپا صورت نگرفته، بلکه گروه سایپا توانسته است در این مدت تولید خود را تا حدودی نیز افزایش دهد.

 

خط تولید پراید



با اجرای موفقیت‌آمیز سیاست تولید عبور مستقیم در سه‌ماهه دوم سال جاری، این گروه همچنین توانسته است در کنار تکمیل تمامی خودروهای دارای کسری قطعات در کف کارخانه و تحویل آن‌ها به مشتریان، همه محصولات خود را پس از تولید از کارخانه بلافاصله به‌دست مصرف‌کنندگان برساند و تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را از مرز 400 هزار دستگاه عبور دهد.

کد خبر 120676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha