کد خبر 120690
۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کمبود دستگاه‌های ایکس گمرکات تامین نشده است

پرشین خودرو: فرمانده نیروی انتظامی گفت: پیگیر تأمین کمبودها هستیم ولی هنوز درخواست ما مبنی بر تأمین دستگاه‌های ایکس ری در گمرکات انجام نشده است.

به گزارش پرشین خودرو، سردار حسین اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کمبود دستگاه ایکس ری در گمرکات تأمین شده است، اظهار کرد: هنوز به تعداد دستگاه‌های ایکس ری داخل گمرکات اضافه نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: البته ما پیگیر تأمین کمبودها هستیم و امیدواریم این دستگاه‌ها در اختیارمان قرار بگیرد ولی هنوز درخواست ما مبنی بر تأمین دستگاه‌های ایکس ری در گمرکات انجام نشده است.

 

حسین اشتری

 

سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا مردادماه امسال در همایش رؤسای پلیس‌ها اقتصادی با بیان اینکه بکارگیری تجهیزات نوین در کنترل بار و محموله می‌تواند فرآیند قاچاق را کاهش دهد، گفت: من اطلاع دارم که در مجموع ۱۵۷ گمرک کشور در حال حاضر فقط ۱۵ دستگاه ایکس ری فعال است.

وی با طرح این سوال که آیا ما نمی‌توانیم ۲۰۰ دستگاه ایکس ری تأمین کنیم تا با قاچاق مبارزه شود، ادامه داد: البته در آخرین جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق، یکی از موضوعات مطرح شده تأمین تجهیزات مورد نیاز بود، به طوری که رئیس جمهور خطاب به وزیر اقتصاد دستور پیگیری در این باره را دادند که امیدوارم این تجهیزات زودتر تأمین شود.

منبع: مهر

کد خبر 120690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha