امضای تفاهمنامه همکاری دانشگاه امیرکبیر با شرکت فرودگاه‌ها

پرشین خودرو: تفاهمنامه همکاری شرکت فرودگاه‌ها و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف گسترش همکاری‌ مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری، منعقد شد.

به گزارش پرشین خودرو، موضوع این تفاهمنامه که به امضای آقایان سیاوش امیرمکری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسیده، همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری است.


زمینه همکاری‌های متقابل، شامل: برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز شرکت فرودگاه‌ها در دانشگاه، مشارکت در برگزاری سمینارها، همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی، امکان استفاده از امکانات آزمایشگاهی و مدارک علمی و تخصصی دو طرف با رعایت ضوابط مربوط، برنامه ریزی و راه اندازی دوره‌های تحصیلات تکمیلی موردنیاز شرکت، استفاده از متخصصان شرکت برای مشارکت در ارایه دروس نظری و آزمایشگاهی دانشگاه با رعایت ضوابط مربوط و همکاری متقابل در تدوین و چاپ مجلات علمی پژوهشی است.

 

شرکت هواپیما ها


همچنین از دیگر زمینه‌های همکاری می‌توان به انجام طرح‌های تحقیقاتی به سفارش شرکت، حمایت مشترک از ایده‌های نوآورانه و شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه فرودگاهی، حمایت از تعریف و اجرای پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی در راستای حل مسایل صنعت، انجام بازدید‌های علمی و جایابی دوره کارآموزی دانشجویان با هماهنگی شرکت و برنامه ریزی برای تعریف دروس کارشناسی اختیاری بر اساس نیاز شرکت و صنعت هوایی اشاره کرد.


مدت تفاهمنامه همکاری میان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر سه سال و در صورت توافق قابل تمدید است.

کد خبر 120695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha