رنو تلیسمان با کابین بهبود یافته و فناوری های بیشتر معرفی شد

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی رنو با اضافه کردن فناوری های جدید و همچنین بهبود کابین، نسخه جدید رنو تالیسمان را رسما معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه بین المللی ژنو در راه است و شرکت خودروسازی رنو با معرفی آنلاین نسخه جدید رنو تلیسمان، نمایش عمومی آن را در نمایشگاه ژنو انجام خواهد داد. حال با معرفی نسخه جدید رنو تلیسمان، این خودروساز فرانسوی مدعی است که علاوه بر موارد ذکر شده در ابتدای خبر، یک بروزرسانی هم برای ظاهر خودرو ارائه کرده است که به سختی می توان متوجه آنان شد، اما اگر نسخه قدیمی را در کنار نسخه جدید بگذارید، در ریزه کاری های خودرو متوجه برخی تغییرات خواهید شد.

 



به عنوان مثال چراغ های خودرو بروزرسانی شده و یا قاب کرومی اطراف سپر بزرگ تر از قبل شده است. به همین ترتیب در قسمت عقب هم چراغ های جدید LED مورد استفاده قرار گرفته است و یک نوار کرومی باریک بر روی قاب آن دیده می شود.

 



با ورود به داخل کابین، تفاوت ها کمی بیشتر دیده می شود و در نسخه جدید رنو تلیسمان از یک غربیلک فرمان جدید، صفحه کیلومتر کاملا دیجیتال 10.2 اینچی و همچنین صفحه نمایشگر 9.3 اینچی لمسی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید استفاده شده است که بزرگ ترین پیشرفت های ظاهری رنو تلیسمان در داخل کابین به شمار می رود، اما این تمام پیشرفت های رنو تلیسمان در نسخه جدید نیست و علاوه بر موارد مذکور، شرکت خودروسازی رنو به سدان خود یک سیستم رانندگی خودکار سطح 2 نیز اضافه کرده است که تا سرعت 160 کیلومتر برساعت امکان فعال سازی و استفاده را خواهد داشت.

 



در بخش فنی، دامنه انتخاب مشتریان با اضافه شدن یک پیشرانه چهار سیلندر 1.3 لیتری بنزینی گسترده تر شده است. این موتور جدید خروجی قدرت 160 اسب بخاری داشته و همچنین می تواند خروجی گشتاور 270 نیوتن متری داشته باشد که به طور انحصاری، تنها با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به مشتریان عرضه می شود.

 



انتخاب دیگر مشتریان در بخش فنی، یک موتور توربوشارژر 1.8 لیتری چهارسیلندر خواهد بود که علاوه بر خودروی تلیسمان، در محصولاتی همچون "رنو مگان RS" و همچنین خودروی "آلپین A110" نیز پیدا می شود. این موتور خروجی قدرت 222 اسب بخاری داشته و حداکثر گشتاور خروجی آن به مرز 300 نیوتن متری خواهد رسید و برای ارسال نیروی آن به چرخ ها، از جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه استفاده می شود.

غیر از گزینه های بنزینی، شرکت خودروسازی رنو چهار انتخاب دیزلی هم به کاربران خود داده است که در واقع شامل یک پیشرانه دیزلی 1.7 لیتری چهار سیلندر با دو خروجی قدرت 117 اسب بخاری و 148 اسب بخاری و همچنین یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر دیزلی با دو خروجی قدرت 158 اسب بخاری و 197 اسب بخاری می شود.

خبرنگار: سجاد حیدری
 

کد خبر 120753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی زنگی ابادی ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    منم دلم تالیسمان میخاد پول ندارم ولی خدارو دارم مطمعنم بهم میده