کد خبر 120766
۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
خرید بلیط اینترنتی اتوبوس ماهان سفر

آیا تا به حال فکر کرده‌اید، چرا شرکت‌های مختلف اتوبوسرانی وجود دارد؟ هدف این شرکت‌ها چیست؟ هر کدام از این شرکت‌ها تلاش می‌کنند خدمات بهتری را به مسافرین ارایه کنند و از استقبال خوبی از طرف مسافران بهره‌مند شوند.

به گزارش پرشین خودرو، اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید، قطعا مایل هستید تا با اتوبوس خوب و راحت که بهترین امکانات را در اختیارتان می‌گذارد، سفر کنید. ما به شما خرید بلیط اتوبوس ماهان سفر را پیشنهاد می‌کنیم. شرکت اتوبوسرانی ماهان سفر ایرانیان از بزرگترین و مهمترین شرکت اتوبوسرانی است. شما می‌توانید برای خرید بلیط اتوبوس ماهان سفر در علی بابا اقدام کنید. در این مقاله قصد آشنا کردن شما با شرکت اتوبوسرانی ماهان سفر ایرانیان را داریم و همچنین به شما می‌گوییم که چرا اینترنتی خریدن بلیط اتوبوس بهتر است. با مجله علی‌بابا همراه باشید.

شرکت اتوبوسرانی ماهان سفر کی شروع به کار کرد؟

این شرکت ابتدا کار خود را با نام «امید روش» در سال 1372 در ترمینال جنوب شروع کرد و در مسیر تهران گرمسار تا سال 1393 رفت و آمد می‌کرد. در 26 آذر سال 1393 مدیریت و سهامداران آن عوض شدند. پس از آن تغییر و تحولی در این شرکت اتفاق افتاد. مثلا شروع به بازسازی محل شرکت کردند، سرویس vip تهران شیراز راه اندازی شد.

در ادامه این شرکت به گسترش نمایندگی‌های خود در شهرهای مختلف مشغول شد و در شهرهای شیراز، کرمان، کرج، مهریز، مشهد، همدان، رشت، قروه، ارومیه، اهواز، ازنا و درود نمایندگی‌های خود را افتتاح کرد و این روند همچنان در حال گسترش است. به همین نسبت مسیرهای رفت و آمد خود را نیز افزایش داد. شما برای تهیه بلیط اتوبوس ماهان سفر می‌توانید به این شعبات مراجعه کنید یا به صورت اینترنتی اقدام کنید.این شرکت با کوشش مداوم سعی در بهبود حمل و نقل زمینی داخلی و خارجی دارد. اکنون با 43 نمایندگی در کل ایران و 393 اتوبوس آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز است.

شرکت ماهان سفر چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

این شرکت بهترین اتوبوس‌ها را در اختیار دارد؛ اتوبوس‌های امن و با صندلی‌های بسیار راحت. در بعضی از مسیرها وقتی شبانه با اتوبوس vipسفر می‌کنید به شما پتو و بالش می‌دهند. در اتوبوس‌های vip می‌توانید از خدماتی چون اینترنت بی‌سیم در ترمینال بهره‌مند شوید.همچنین جوایز ویژه به مسافرین اتوبوس‌های vip تعلق می‌گیرد. برای اینکه در مسیر حوصله‌تان سر نرود از مجله‌ها و روزنامه‌هایی که اتوبوس دارد را مطالعه کنید.حتی می‌توانید اتوبوس دربست از این شرکت کرایه کنید. بسیاری از افراد به دلیل خدمات و امکاناتی که این اتوبوس‌ها می‌دهند به دنبال تهیه بلیط اتوبوس ماهان سفر هستند.

چگونه بلیط اتوبوس ماهان سفر را بخریم؟

اگر سفری در پیش دارید و باید بلیط تهیه کنید، برای صرفه‌جویی در وقت بهتر است که بلیط اتوبوس را اینترنتی بخرید.

 



شما تنها با داشتن رمز دوم پویا کارت‌های بانکی متصل به شتاب می‌توانید به راحتی بلیط خود را اینترنتی بخرید. برای خرید بلیط اتوبوس ماهان سفر در علی بابا وارد حساب کاربری‌تان در علی‌بابا شوید. به قسمت خرید بلیط اتوبوس علی بابا بروید. مبدا و مقصد و تاریخ رفت‌تان را وارد کنید و جست‌وجو را بزنید. حال تمامی گزینه‌های موجود برای مقصد شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین با فیلتر کردن و انتخاب گزینه ماهان سفر فقط اتوبوس‌های این شرکت را نگاه می‌کنید. حتما به زمان حرکت، نوع اتوبوس‌تان ( معمولی یا vip) و ترمینال حرکت اتوبوس توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

خرید بلیط اتوبوس از علی بابا به شما این امکان را می‌دهد که صندلی اتوبوس را، خود تعیین کنید. با انتخاب اتوبوس مدلی از آن برای‌تان نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید هر صندلی که باب میل‌تان است انتخاب کنید. تا صندلی ها پر نشده بجنبید! ضمنا شما می‌توانید ببینید که کدام صندلی را آقایان رزرو کرده‌اند و کدام را خانم‌ها.

همه ما برای سفرهامان برنامه‌ریزی می‌کنیم. اما گاهی ممکن است بنا به اتفاقات پیش‌بینی نشده مجبور به کنسل کردن سفرمان شویم یا آن را به زمان دیگری موکول کنیم. حالا باید بی‌خیال پول بلیط‌مان شویم؟ خوشبختانه علی‌بابا این مشکل را هم حل کرده‌است. یکی دیگر از امکاناتی که سامانه رزرو بلیط اتوبوس علی بابا در اختیار کاربران قرار می‌دهد امکان استرداد وجه است.

در صورتی که سفر شما کنسل شد، خیلی راحت بلیط خود را در چند مرحله کوتاه پس بدهید و پول آن را پس بگیرید. اگر هنوز یک ساعت از خرید بلیط‌تان نگذشته است، هیج جریمه‌ای به شما تعلق نمی‌گیرد و تمام و کمال پول به حسابتان برمی‌گردد. از یک ساعت پس از خرید بلیط تا یک ساعت مانده به حرکت اتوبوس، اگر قصد استرداد بلیط خود را داشته باشید، تنها ده درصد از مبلغ بلیطتان کسر خواهد شد.

از اتوبوس جا مانده اید؟ نگران نباشید. شما باز هم می‌توانید بلیط خود را پس بدهید. از یک ساعت مانده به زمان حرکت تا پس از حرکت اتوبوس، پنجاه درصد از قیمت بلیط به عنوان جریمه از شما کسر خواهد شد.

بلیط اتوبوس ماهان سفر خود را از علی بابا بخرید تا هم سفر راحتی داشته باشید و هم از خدمات خوبی برخوار شوید. ما همیشه به دنبال راهی هستیم تا شما بهترین سفرها را تجربه کنید.
 

کد خبر 120766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha