الزام ایرانی‌ها به داشتن فرم سلامت برای سفر به 4 کشور

پرشین خودرو: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه هایی از الزام همراه داشتن فرم سلامت مسافران ایرانی در فرودگاه های لندن، آمستردام، باکو و بیروت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، اطلاعیه ایران ایر در خصوص مسافران بیروت به شرح زیر است:

 



« سازمان هواپیمایی کشور لبنان در پی شیوع ویروس کرونا در مناطقی از کشور، از مسافرانی که از ایران به این کشور مسافرت می‌کنند، شامل اتباع لبنانی و دارندگان کارت اقامت این کشور، درخواست کرد، حتماً فرم سلامت تکمیل شده را به همراه داشته باشند.

این فرم در زمان پذیرش مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره)، توسط کارکنان خدمات فرودگاهی "هما" به مسافر تحویل می‌شود و مسافر باید آن را تکمیل و در زمان ورود به فرودگاه بیروت به کارکنان این فرودگاه ارائه کند.

همچنین در این ایام، مسافران عادی و ترانزیت در فرودگاه بیروت پذیرش نمی‌شوند.

اطلاعیه "هما" در خصوص مسافران به مقصد آمستردام

«در پی شیوع ویروس کرونا در مناطقی از کشور، مقامات بهداشتی کشور هلند از مسافران پروازهای "هما" به این کشور درخواست کردند در زمان ورود به فرودگاه آمستردام ، حتماً فرم سلامت به همراه داشته باشند.

این فرم در زمان پذیرش مسافر در فرودگاه، توسط کارکنان خدمات فرودگاهی "هما" به مسافر تحویل می‌شود و مسافران باید آن را تکمیل و در زمان ورود به همراه داشته باشد.

در صورت عدم تکمیل فرم سلامت توسط مسافران گرامی، مقامات فرودگاهی آمستردام از پیاده شدن مسافران جلوگیری خواهند کرد.

*اطلاعیه هما درباره مسافران باکو

مقامات بهداشتی کشور آذربایجان در اطلاعیه‌ای اعلام کردند، مسافران ورودی به این کشور، در زمان ورود به این فرودگاه حتماً فرم سلامت به همراه داشته باشند.

*اطلاعیه هما درباره مسافران لندن

سازمان هواپیمایی کشور انگلستان از مسافران عازم این کشور درخواست کرد در زمان ورود به فرودگاه لندن، حتماً فرم سلامت تکمیل شده را به همراه داشته باشند. این فرم در زمان پذیرش مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره)، توسط کارکنان خدمات فرودگاهی "هما" به مسافر تحویل می‌شود و مسافر باید آن را تکمیل و در زمان ورود به فرودگاه لندن به کارکنان این فرودگاه ارائه کند.

کد خبر 120826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha