تذکر شورا به دولت برای تامین مواد ضدعفونی اتوبوس‌ها

پرشین خودرو: رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران طی تذکری به دولت خواستار تامین مواد ضدعفونی کننده استاندارد برای پاکسازی سطوح مترو، تاکسی و اتوبوس شد.

به گزارش پرشین خودرو، مجید فراهانی ضمن تشکر از سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: این سازمان فعالیت‌های متعددی را در تضمین سلامت مردم انجام می‌دهد و مرتبا تلاش می‌کند تا با ضدعفونی کردن اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی مخاطرات را کاهش بدهد.


وی افزود: تذکری به سازمان برنامه و بودجه کشور دارم. علی رغم تلاش های زیادی که انجام شده است به شدت با کمبود مواد ضدعفونی کننده برای ضدعفونی مترو و تاکسی و اتوبوس ها رو به رو هستیم.
 

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: به شدت با کمبود ماسک و دستکش برای پرسنل زحمتکش اتوبوسرانی و تاکسیرانی رو به رو هستیم. همانگونه که می دانید در شهر تهران 6000 اتوبوس و 1200 واگن مترو داریم که اینها شبانه ضدعفونی می شوند و بر اساس اعلام سازمان اتوبوسرانی و شرکت بهره برداری مترو ذخیره مواد ضدعفونی کننده تمام شده است و از موادی استفاده می شود که استاندارد نیست و علی رغم پیگیری ها ، دولت در تامین مواد ضدعفونی کننده استاندارد برای شرکت بهره برداری مترو و اتوبوسرانی وظیفه خود را انجام نداده است.

 

کرونا

 

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران ضمن نگرانی از وضعیت رانندگان تاکسی و اتوبوس عنوان کرد: این افراد در جهت دریافت ماسک و دستکش و وسایل حفاظت حداقلی از خودشان با مشکلاتی رو به رو هستند.


وی ادامه داد: اینها اقشار زحمتکشی هستند که با حداقل حقوق در سطح شهر زحمت می کشند. ما اگر نتوانیم به میزان لازم از آن ها محافظت کنیم در معرض آسیب جدی هستند و وسایل نقلیه آن ها هم سبب انتقال ویروس می شود.


فراهانی طی تذکری به دولت اظهار کرد: خواهشی که دارم این است جناب آقای نوبخت تامین اعتبار کنند و هر چه زودتر این اقلام تهیه شود. ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی برای تاکسی و مترو و اتوبوس در دسترس قرار بگیرد و رانندگان این وسایل نقلیه بتوانند از حداقل امکانات بهره مند شوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 120837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha