کد خبر 120849
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
لغو پروازهای آمریکا به میلان ایتالیا

پرشین خودرو: شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز از لغو پروازهای خود به میلان ایتالیا خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در کشورهای مختلف، به نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت های هواپیمایی فعال در سراسر جهان به منظور حفظ سلامت و بهداشت جوامع و همچنین عمل به دستور سازمان بهداشت جهانی به کاهش تردد میان کشورهای درگیر این ویروس، پروازهای خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به تعویق انداخته‌اند.

 

ایرلاین


بر اساس گزارش رویترز، شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز که بدون شک یکی از بزرگترین ایرلاین‌های جهان به شمار می رود، با انتشار بیانیه‌ای روز یکشنبه اعلام کرده است که به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا، تمامی پروازهای خود به مبدا و مقصد میلان ، یکی از بزرگترین شهرهای ایتالیا که به شدت درگیر این ویروس شده است، را تا ۲۴ آوریل سال جاری میلادی لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده است.


روز شنبه بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا ، در سخنان خود ضمن افزایش سطح هشدار به انتشار و انتقال ویروس کرونا، از تمامی شهروندان آمریکایی خواست به هیچ عنوان به ایتالیا سفر نکنند . وی همچنین خاطرنشان کرده بود که تمامی مسافران پروازهای ورودی از کشورهای ایتالیا و کره جنوبی باید با دقت و نظارت بیشتر و کاملتری معاینه و بررسی شوند.

دلتا ایرلاین نیز به عنوان یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی آمریکایی، از لغو پروازهای خود به کره جنوبی خبر داده بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 120849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha