کد خبر 120876
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
کاهش ساعت کاری شعب بانک ایران زمین

پرشین خودرو: بانک ایران زمین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس های فصلی ساعت کار کلیه واحدهای ستادی و شعب خود را در سراسر کشور کاهش داد.

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به مسئولیت اجتماعی، ضرورت مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا بانک ایران زمین ساعت کاری واحدهای ستادی و شعب خود را کاهش داد.


بر اساس این گزارش، تمامی شعب بانک ایران زمین از تاریخ 11 اسفند تا اطلاع ثانوی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 08:30 الی 12:30 آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و در روزهای پنجشنبه نیز مشتریان می توانند با مراجعه به شعب بانک از ساعت 08:30 الی 11:30 امور بانکی خود را انجام دهند.


سید محمد حسین استاد مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: بانک ایران زمین در راستای همراهی با اقدامات پیشگیرانه تعیین شده از سوی مراجع ذیصلاح و به منظور کاهش تردد در مکان های عمومی و شعب، از مشتریان عزیز و گرامی درخواست می کند حتی الامکان از مراجعه به شعب بانک خودداری و ترجیحا از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند.


اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک از جمله نرم افزارهای مدرن بانک ایران زمین است که با استفاده از آن می توان تمامی خدمات بانکی مورد نیاز شامل خرید شارژ، استعلام و پرداخت قبوض، پرداخت اقساط، انتقال وجه و نظیر آن را در کمترین زمان انجام داد. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به صورت شبانه روزی به شماره تلفن24809-021 آماده پاسخگویی و رفع مشکلات هموطنان عزیز در زمینه خدمات بانکی است.

کد خبر 120876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha