لیفان و برلیانس در تلاش برای توسعه بازار آمریکای جنوبی

پرشین خودرو: دو شرکت خودروسازی لیفان و برلیانس، در کشور اروگوئه دست به دست هم می دهند تا به طور مشترک بازار آمریکای جنوبی را توسعه دهند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در هفته های گذشته، گروه خودروسازی لیفان برای توسعه مشترک بازار آمریکای جنوبی، توافق نامه همکاری استراتژیک با خودروساز هموطن خود یعنی برلیانس در کشور اروگوئه امضا کرد. دو طرف همکاری عمیقی در زمینه تحقیق و توسعه فناوری، تولید، بازاریابی و دیگر جنبه های مرتبط با صنعت خودروسازی خواهند داشت و در تلاش خواهند بود تا برندهای چینی را در آمریکای جنوبی ارتقا دهند.

براساس این توافق نامه، گروه خودروسازی لیفان متکی به کارخانه خود در کشور اروگوئه خواهد بود تا ظرفیت تولید حدودا 18 هزار دستگاهی خود را طی مدت سه سال آینده با شرکت خودروسازی برلیانس به اشتراک بگذارد. سال اول تولید 3000 واحد، سال دوم 5000 واحد و همچنین سال سوم 10 هزار واحد خواهد بود.

وسیله نقلیه تولید شده در کشور اروگوئه با همکاری برلیانس، به کشور برزیل هم صادر خواهد شد و این موضوع باعث می شود تا در مقایسه با ارسال خودرو از کشور چین، تعرفه و هزینه های محصولات چینی در کشور چین حدود 35 درصد کاهش پیدا کند که تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی محصولات چینی در برزیل خواهد داشت. این کار باعث افزایش رقابت بیشتر خودروهای جدید در بازار کشورهای مذکور هم خواهد شد.

 



شرکت خودروسازی لیفان با همکاری برلیانس در بازار آمریکای جنوبی می تواند موفقیت های زیادی داشته باشد و پیش از این هم فعالیت موفق لیفان در بازارهای بین المللی اثبات شده است. به عنوان مثال برای 7 سال متوالی، محصولات لیفان پرفروش ترین برند چینی در بازار کشور روسیه بوده اند و یا برای 8 سال متوالی، عنوان پرفروش ترین خودروی چینی در کشور اتیوپی را در اختیار داشته است. علاوه بر این در کشور برزیل، برای 2 سال متوالی جایگاه نخست فروش در بین خودروسازان چینی را در اختیار داشته است و همین موضوع باعث شده تا لیفان به فکر توسعه تجارت خود با همکاری برلیانس در بازار آمریکای جنوبی باشد.

خبرنگار: سجاد حیدری

کد خبر 120880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha