کد خبر 120959
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
​آئودی سكان دار تحقیق و توسعه

پرشین خودرو: آئودی در بین برندهای گروه خودروسازی فولكس واگن سكان دار كارهای تحقیق و توسعه كل گروه شد.

به گزارش پرشین خودرو، آئودی یكی از پیشگامان و راهبران فناوری در صنعت خودرو است و به همین دلیل در بین برندهای فولكس واگن كه شامل نام و نشان های بزرگی همچون پورشه، بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی، صعات، اشكودا، اسكانیا و مان می شود، آئودی پرچمدار تحقیق و توسعه یا در اصطلاح آر اند دی شده است. مدیر عامل این برند چهار حلقه، ماركوس دوسمان از مدیران ارشد سابق ب ام و بوده و حالا راهبری تحقیق و توسعه گروه خودروسازی فولكس واگن را برعهده می گیرد.


از این به بعد، فعالیت های تكوین و توسعه نرم افزاری مركزی شده و در انگولستادت Ingolstadt، موطن آئودی صورت می پذیرد. این گروه خوروسازی در حال ایجاد سازمانی جدید برای نرم افزارهای خودرویی است كه فولكس امید دارد تا سال 2025، حداقل 60 درصد از تكوین و توسعه نرم افزاری مورد نیاز خود را خودش در كارخانه انجام دهد و مجبور نباشد به شركت های فناوری بسپارد.

 

آئودی



برام شوت، مدیر عامل در حال تغییر آئودی كه به زودی سكان را به دست ماركوس دوسمان می دهد در بیانیه ای گفته است: «این بهترین روشی است كه سازمان در وضعیت بی تحركی و حفظ وضع موجود باقی نماند و از مزایای شبكه گروه حداكثر بهره برداری را ببرد. با تقسیم كار صحیح در گروه، هر عضو گروه می تواند در آینده چابك تر و منعطف تر كارهای خود را اداره نماید.»



آئودی تا به حال هم نقش بسیار مهمی در مسائل فنی گروه ایفا كرده است. آخرین كار فنی آئودی، با همكاری پورشه، تكوین و توسعه پلتفرم برای خودروهای برقی فوق گران قیمت و تجملی بوده است. معماری جدید در این خودروها پلتفرمی برای ساخت خودروهای برقی بنتلی، پورشه و آئودی ارائه می دهد كه محصولات از چند سال دیگر وارد خیابان ها و جاده ها خواهد شد. به طور قطع و یقین، آئودی به توسعه و تكوین نرم افزارهای خودرویی بسنده نكرده و كل تحقیق و توسعه را متحول خواهد كرد. گروه خودروسازی فولكس واگن هم به همین بهانه، 0.36 از سهام عمومی آئودی را به دست می آورد و به این شكل 100 درصد سهام آئودی اكنون متعلق به گروه فولكس واگن است.

منبع: سایپا

کد خبر 120959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha