معرفی اولین خودرو 4سرنشین کونیگ زگ با سرعت 400 کیلومتری!

پرشین خودرو: با لغو برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس، شرکت خودروسازی کونیگ زگ اولین خودروی چهار سرنشین و همچنین اولین خودروی سه سیلندر تاریخ خود را معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، کمپانی خودروسازی کونیگ زگ سعی داشت تا یک خبر غافلگیرکننده و بسیار بزرگ برای مخاطبانش داشته باشد. اما با رسیدن ویروس کرونا به کشور سوئیس، ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو 2020 اعلام شد تا خودروسازانی که برای معرفی دستاوردهای جدید خود در این نمایشگاه برنامه ریزی کرده بودند، رونمایی آنلاین را به عنوان راه حلی جایگزین برای معرفی جدیدترین محصولات خود انتخاب کنند، درست همانند کمپانی خودروسازی "کونیگ زگ" که سورپرایز بزرگ خود را به صورت آنلاین معرفی کرده و قطعا بزرگ ترین اتفاق در شروع دهه جدید میلادی و سال 2020 خواهد بود.

 

کونیگ زگ

کونیگ زگ

 

گِمرا (Gemera)، نامیست که شرکت خودروسازی کونیگ زگ برای جدیدترین و متفاوت ترین محصول خود انتخاب کرده است و شاید در تاریخ صنعت خودروسازی ماندگار خواهد شد. این خودرو همانطور که گفتیم، خیلی از اولین چیزهای تاریخ کونیگ زگ را در خود دارد که اولین و مهم ترین آن، امکان حمل 4 سرنشین خواهد بود و مورد دیگر، پیشرانه سه سیلندر پرقدرت آن است که برای اولین بار در محصولات این شرکت خودروسازی دیده می شود، ولی استفاده از یک پیشرانه سه سیلندر در این خودرو بدان معنا نخواهد بود که دیگر شاهد قدرت و سرعت بالای محصولات کونیگ زگ نیستیم و دقیقا اینجاست که هنر مهندسی شرکت خودروسازی کونیگ زگ خود را نشان می دهد.

 

کونیگ زگ

کونیگ زگ

کونیگ زگ

 

در بخش فنی این خودرو، یک پیشرانه 2 لیتری سه سیلندر توربو دوقلو و همچنین 3 موتور الکتریکی مکمل استفاده شده است که یکی از آنان بر روی محور جلو، یکی دیگر بر روی محور عقب و همچنین سومین موتور الکتریکی اتومبیل به طور مستقیم به میل لنگ موتور متصل شده است تا به پیشرانه درون سوز در بازدهی بیشتر کمک کند.


به طور کلی، سیستم محرک اتومبیل مجموع قدرت 1700 اسب بخاری و گشتاور سرسام آور 3500 نیوتن متری خواهد داشت که باعث می شود این خودروی چهار سرنشین به اصطلاح آرام، حداقل شتاب صفر تا صد 1.9 ثانیه و همچنین سقف سرعت 400 کیلومتر برساعتی داشته باشد!. این یعنی با یک هایپرکار چهار سرنشین فوق العاده سریع طرف خواهیم بود که تا به امروز نمونه آن دیده نشده است!

 

کونیگ زگ


این خودرو ساخته شده تا یک هایپرکار چهار سرنشین فوق العاده لوکس برای کاربرانش باشد و طبیعی به نظر می رسد که یک قیمت سرسام آور نیز برای آن تعیین شود، هرچند صحبتی از قیمت خودرو و یا حتی زمان عرضه آن به میان نیامده است. این خودرو به تعداد محدود 350 دستگاهی ساخته خواهد شد و از امکانات ویژه آن می توانیم علاوه بر نمایشگرهای متعدد در داخل کابین، به 4 محل نگهدارنده فنجان مجهز به گرمکن و سردکن، استفاده از دوربین و نمایشگر بجای آینه های استاندارد جانبی، شارژر بی سیم تلفن همراه، اتصال وای فای، سیستم تهویه مطبوع 3 نقطه، صندلی های کاملا برقی، سیستم صوتی پرمیوم به همراه 11 بلندگوی باکیفیت و بسیاری امکانات دیگر اشاره داشت که قطعا رقم زننده یک اتفاق بسیار بزرگ در تاریخ شرکت کونیگ زگ خواهد بود.

کد خبر 120964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha