نگران تعویض پلاک خودرو نباشید / تمدید اعتبار گواهینامه‌ها و معاینه‌های فنی منقضی‌شده تا 15 اردیبهشت

پرشین خودرو: فرمانده پلیس راهور گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا، مدارک خرید و فروش بین طرفین معامله تا 15 اردیبهشت سال 99 اعتبار دارد و مردم نگران تعویض پلاک خودرو نباشند.

به گزارش پرشین خودرو، سید کمال هادیان فر در حاشیه بازدید از مرکز شماره گذاری میثم گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی مدارک خرید و فروش بین طرفین معامله و قول نامه‌ها تا ۱۵ اردیبهشت سال 1399 اعتبار دارد.

 

سردار هادیانفر

 

فرمانده پلیس راهور گفت: همچنین رانندگان خودرو‌هایی که معاینه فنی شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آن‌ها منقضی شده است نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده ندارند و می‌توانند تردد کنند و جریمه هم نخواهند شد.

وی افزود: تعطیلی مراکز شماره گذاری در درجه اول بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونای هر استان است و اگر مراکز تعویض پلاک هر استانی تعطیل شد به مردم توصیه می‌شود به مراکز استان‌های مجاور مراجعه نکنند.

سردار هادیانفر گفت: البته فرماندهی محترم نیروی انتظامی پیگیر این موضوع بوده و از هیئت دولت در خصوص تعطیلی مراکز تعویض پلاک خودرو سوال کرده است و منتظر پاسخ هستیم.

 

کد خبر 120965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha