کد خبر 120986
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۲
13 دلیل برای اینکه آنلاین بیمه بخریم ؟

پرشین خودرو: در این گزارش قصد داریم تا 13 دلیلی که خرید آنلاین بیمه را به یک اقدام ضروری در این روزها تبدیل می کند، مرور کنیم.

عمر و اموال هر فرد در معرض ریسک مرگ، ناتوانی، فقدان وحتی تخریب قرار دارد. این ریسک ها می توانند به زیان های مالی و جانی منجر شوند.بیمه ، شیوه ای محتاطانه برای انتقال چنین ریسک هایی به یک شرکت بیمه گر است .به همین دلیل انواع مختلفی از بیمه نامه ها هم چون بیمه عمر، بیمه بدنه خودرو، بیمه شخص ثالث و .... تدوین شده اند تا در شرایط مختلف، شرکت بیمه گر بتواند در رفع خسارت های وارده به اشخاص و اموال نقش موثری را ایفا نماید.خرید بیمه به دو صورت آفلاین از شعب بیمه و آنلاین از سایت هایی هم چون بیمه دات کام مقدور است.

 



خرید بیمه به صورت آنلاین و دریافت آن در درب منزل به مراتب از یافتن یک دوست آگاه، رفتن به مراکز خرید و استعلام و مقایسه قیمت ها آسان تر است .

حال د ر ادامه می خواهیم 13 دلیل را برای خرید آنلاین بیمه مطرح کنیم :


1)خرید در 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته ( حتی روزهای تعطیل)

با توجه به زندگی پرمشغله امروز که عموما همه افراد از صبح تا ساعاتی از شب درگیر کار و ترافیک هستند،ذوجود کسب و کارهای آنلاینی هم چون بیمه دات کام این مزیت را به همراه دارد که در ساعاتی که افراد از روزمرگی به دورند و عموما هم فروشگاه های آفلاین تعطیل هستند، به خرید آنلاین بیمه بپردازند.

2)مقایسه قیمت ها:

در سایت بیمه دات کام، بعد از ثبت اطلاعات درخواستی، سامانه از بین شرکت های بیمه گر، شرایط و گزینه های مختلفی را به شما پیشنهاد می کند که سبب می گردد شما با علم به وجود گزینه های مختلف و تطبیق با شرایط خود، تصمیم خرید بهینه داشته باشید.

3)دامنه گسترده انتخاب بیمه

خریدار می تواند با مشاهده فهرست گسترده از شرایط بیمه ای مختلف؛ نقدی یا اقساط، شرکت های بیمه گر، پوشش های بیمه ای، سطح توانگری مالی، تعداد شعب بیمه در سامانه بیمه دات کام، به سهولت شرایط خود را با گزینه ها تطبیق داده و بهترین انتخاب بیمه را تجربه کند.در این حالت محدودیت فروشگاه های محلی بیمه وجود ندارد.خریداران اینترنتی بیمه می توانند با مقایسه ای که در کوتاه ترین زمان انجام می دهند ، به راحتی گزینه مدنظر خود را انتخاب نمایند.از طرف دیگر، سایت بیمه دات کام به منظور حصول رضایت هر چه بیشتر مشتری و تبدیل او به مشتری وفادار کلیه استانداردهای مربوطه را در طراحی محصول ،طراحی سایت و ارائه خدمات رعایت می کند.

4) مدیریت زمان

با مراجعه به سایت بیمه دات کام ، دیگر مجبور به تحمل ترافیک و شلوغی شهر نیستید.بدون اتلاف وقت و به راحتی با چند کلیک بیمه خود را خریداری کرده و درب منزل دریافت نمایید.این بعد از منظر صرفه جویی هزینه ای در رفت و آمد و محل پارک خودرو، باعث افزایش توان خرید مشتریان خواهد شد.

5 ) کسب اطلاعات مختلف بیمه ای

اینترنت منبع پاسخگویی به سوالات مختلف است.هر سوال بیمه ای که داشته باشید ، با جستجوی کوچکی در بلاگ سایت بیمه دات کام یا پرسش به صورت تلفنی یا از راه های مختلف ارتباطی با کارشناسان بیمه دات کام ،به پاسخ خود دست یابید.

6) تحویل رایگان

مشتری هنگام خروج از منزل برای خرید بیمه ، باید هزینه حمل و نقل را نیز در کنار هزینه خرید اصلی خود در نظر بگیرد؛ اما سایت بیمه دات کام با مزیت هایی که برای مشتریان درنظرگرفته است ، امکان ارسال رایگان را نیز برای آن ها خود فراهم آورده است.

7)دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات:

با توجه به عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی برای خرید اینترنتی بیمه از سایت بیمه دات کام ،مشتریان در هر نقطه مکانی و زمانی با دسترسی به آدرس اینترنتی https://bimeh.com می توانند بیمه مدنظر خو را به راحتی خریداری نمایند.هم چنین در شرایطی نظیر آلودگی هوا ، شیوع بیماریهایی نظیر کرونا یا شرایط نامساعد جوی،خرید اینترنتی بیمه می تواند کمک ساز باشد.

8) تخفیف و کمپین های ویژه

معمولا سایت بیمه دات کام برای وفاداری مشتریان خود تخفیف ها و کمپین های متنوعی در شرایط و مناسبت های مختلفی در نظر می گیرد.گاهی نیز همکاری های مشترکی با سایر کسب وکارها داشته و به این طریق، مشتریان می توانند ضمن خریدبیمه از مزایای همکاری این شرکت با سایر شرکت ها نیز برخوردار گردند.از این دست همکاری ها می توان به همکاری سامانه بیمه دات کام با فیلیمو یا چیلیوری در زمستان 1398 اشاره کرد.

9) دریافت خدمات باکیفیت بالاتر

فضای آنلاین این امکان را می‌دهد تا به سؤالات مشتریان پاسخ داده شود و وبینارهایی برای فروش یا تبلیغات برگزار کرده و به مشکلات مشتریان رسیدگی گردد. همه‌ی این کارها بدون اتلاف وقت انجام می‌شوند. فقط کافی است یک بار ویدئویی یا لیستی از سؤالات رایج تهیه کرده و سال‌ها مشتریان‌ را برای دریافت پاسخ‌شان به صفحه‌ی مربوط به آنها ارجاع داد.

سایت بیمه دات کام تمامی اطلاعاتی را که مشتریان به آن نیاز دارند، درست موقعی که به آن نیاز دارند در اختیارشان می گذارد. این یعنی تماس‌های تلفنی برای حل مشکلات کمتر می‌شوند و خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه می گردد.

10 ) دسترسی به نظرات مصرف کننده ها:

در کسب وکارهای آنلاین، شما می توانید به راحتی در بخش نظرات، توضیحات سایر مصرف کننده ها و مشتری ها را در مورد یک محصول بخوانید و آگاهانه تصمیم گیری کنید.

11) پاسخگویی سریع تر

یکی از مزایای کسب و کارهای آنلاین این است که امکان پاسخگویی به سفارش‌های خرید، پیشنهادات و دیگر نیازهای مشتریان به سرعت و در لحظه را به همراه دارد. در کسب و کارهای آنلاین، سفارش‌های مشتریان سریع ثبت و تأیید می شوند . سامانه بیمه دات کام به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها سفارش‌‌ها، بلکه سایر اطلاعات مدنظر خود را فورا بررسی نموده و درخواست های خود را تحقق بخشید.

12 ) جلوگیری از آلودگی هوا و کمک به محیط زیست

بازار صنایع سوختی هر روزه با افزایش و کاهش هزینه های سوخت در جدال هستند. یکی از مزایای طراحی سامانه بیمه دات کام و خرید آنلاین بیمه این است که افراد دیگر برای خرید نیاز به وسایل نقلیه ندارند در نتیجه هزینه ای برای سوخت پرداخت نخواهند کرد و مسئولیت اجتماعی حفاظت از محیط زیست نیز تحقق می یابد.

13 ) اطلاع از قوانین و تغییر شرایط بیمه ای

تغییرات قوانین و شرایط بیمه ای امری رایج در صنعت بیمه است و از آن جا که این امر با میزان خسارت ها و بعد مالی بیمه نامه ها گره خورده است، آگاهی از آن ها می تواند به بیمه شونده در تصمیم گیری های خود کمک کند. همه این تغییرات در سایت بیمه دات کام جهت رشد دانش بیمه ای مشتریان منعکس می گردد.

در کل،با توجه به نکات مذکور در صورت تمایل به خرید اینترنتی، در پروسه خرید بیمه، شما می‌توانید از مشاوره و پشتیبانی تخصصی سایت بیمه دات کام، استفاده کنید. در واقع بیمه دات کام با تیم مشاوره حرفه‌ای خود، به تمام سوالات و ابهامات شما در زمینه بیمه‌های مختلف پاسخ می‌دهد.

حتی در هنگام خرید برخی از بیمه نامه ها، امکان خرید اقساطی نیز از سایت بیمه دات کام فراهم شده است.پس از خرید بیمه از bimeh.com بیمه‌نامه شما به سرعت صادر شده و در اسرع وقت و به صورت رایگان به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.
 

کد خبر 120986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha