پروژه سنگین منصوری بر روی لامبورگینی اوروس و نتیجه ای شگفت انگیز

پرشین خودرو: شرکت تیونینگ منصوری به صورت آنلاین، جدیدترین پروژه کاری خود را بر روی شاسی بلند سوپراسپرت لامبورگینی اوروس رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هرساله با شروع بکار جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس، خودروسازان بزرگ جهانی از این فرصت استفاده کرده و جدیدترین محصولات خود را در خلال این نمایشگاه معرفی می کنند، اما این نمایشگاه تنها برای خودروسازان نیست و شرکت های فعال در حوزه تیونینگ هم فرصت مناسبی برای عرض اندام و معرفی دستاوردهای جدید خود بدست می آورند.

 



همانند تیونر خوش ذوق و خوش نام صنعت خودروسازی، یعنی "منصوری" که هرساله جدیدترین و منحصربه فردترین محصولات خود را در نمایشگاه ژنو سوئیس به نمایش می گذارد و امسال هم پروژه های متنوعی برای معرفی و نمایش آماده کرده بود، اما شیوع ویروس کرونا در کشور سوئیس باعث شد تا این نمایشگاه با تمامی فرصت ها و انتظاراتی که از آن وجود داشت، برای امسال لغو شود و بسیاری از خودروسازان را مجبور به معرفی آنلاین محصولات خود کند.

 



حال شرکت منصوری هم به صورت آنلاین، یکی از دستاوردهای جدید خود را معرفی کرده است که براساس شاسی بلند لامبورگینی اوروس توسعه پیدا کرده و می تواند خروجی قدرت بیشتری در کنار یک ظاهر جذاب تر به کاربران خود ارائه دهد.

 



لامبورگینی اوروس منصوری با لقب جدید "Venatus" معرفی شده است و بدنه آن به طور کامل از فیبرکربن و توسط منصوری ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا دست منصوری برای ایجاد تغییرات بیشتر بر روی ظاهر اتومبیل باز باشد. با توجه به این موضوع، تمامی قسمت‌های طراحی اتومبیل دستخوش تغییرات شده و حالا یک فرم جدید با طراحی جذاب دریافت کرده است که می ‌توان جزییات خارق العاده آن را در قسمت جلو و عقب اتومبیل شاهد بود و از تماشای آن لذت برد.

 



هرچند این تغییرات تنها برای ظاهر اتومبیل نبوده و در داخل کابین هم تغییرات زیادی اعمال شده تا خودروی منحصر به فرد لامبورگینی اوروس Venatus از مدل های استاندارد و یا حتی از سایر پروژه های تیونینگ منصوری با اختلاف زیاد فاصله بگیرد.

 



تغییر بزرگ دیگر، در بخش فنی اتومبیل خواهد بود که استفاده از یک سیستم مدیریت جدید موتور و همچنین مبدل های کاتالیزوری جدید با کارایی بالا، باعث شده تا حداکثر نیروی موتور از 641 اسب بخار به حداکثر 838 اسب بخار افزایش پیدا کند و همچنین گشتاور خودرو با این بهینه سازی و تقویت، از رقم 850 نیوتن متری به حداکثر 1000 نیوتن متر افزایش پیدا کند که بدون شک در عملکرد اتومبیل تاثیرگذار خواهد بود، اما منصوری اطلاعاتی از عملکرد این خودرو پس از افزایش قدرت ارائه نکرده است.

 

خبرنگار: سجاد حیدری

کد خبر 121005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha