اجازه ورود خودرو با پلاک‌های غیر مازندران را نمی دهیم

پرشین خودرو: استاندار مازندران گفت: براساس تصمیم ستاد جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان مازندران در ورودی‌های استان مازندران از ورود خودروهای پلاک شهرهای درگیر کرونا به مازندران جلوگیری می شود.

به گزارش پرشین خودرو، احمد حسین زادگان، با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه تعطیلات مربوط به بحران کرونا برای ماندن در منزل است به هیچ وجه اجازه ورودی خودرو با پلاک‌های غیرمازندران را به استان نمی دهیم.

وی ادامه داد: اجاره ویلا و سوئیت و خانه مسافر در مازندران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و هتل‌ها و رستوران‌ها هم باید تعطیل شوند تا بتوانیم این بحران را مدیریت کنیم.

حسین‌ زادگان گفت: ضدعفونی کردن شهرها به صورت مستمر توسط سپاه و شهرداری‌ها در حال انجام است.


ورودی رامسر بسته شد

همچنین فرماندار رامسر گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی از ورود مسافران به شهرستان رامسر جلوگیری خواهد شد.

محمد آزاد، اظهار داشت: از مردم سراسر کشور می‌خواهیم به شهرستان رامسر سفر نکنند چرا که از ورود آنان در ورودی شهرستان جلوگیری خواهد شد.

فرماندار رامسر در این باره تصریح کرد: در پی سفر روز گذشته استاندار مازندران به رامسر و دستور وی در خصوص کنترل ویروس کرونا، طی هماهنگی با فرمانداران تنکابن و عباس‌آباد از دقایقی پیش ورودی شهرستان رامسر بسته شد.

آزاد افزود: قرار است این طرح تا عصر امروز جمعه ادامه داشته باشد و در صورتی که نتیجه مورد قبول مقامات استانی قرار گیرد به طور دائم تا رفع کامل مشکلات شیوع ویرس کرونا اجرای آن ادامه خواهد یافت.

فرماندار رامسر با بیان اینکه مازندران به عنوان ورودی استان گیلان محسوب می شود، گفت: این اقدام علاوه بر قرنطیینه شهر رامسر، موجب جلوگیری از ورود مسافران غیر بومی به استان مازندران می شود.

وی در پایان از تمام مسافران غیربومی از سراسر کشور خواست از تردد در این محور خودداری کنند چرا که نه تنها از عبور آنان به شهرستان رامسر جلوگیری می‌شود بلکه در طول مسیر هم هیچ امکاناتی برای اقامت آنان وجود ندارد.

کد خبر 121011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha