آینده طراحی خودروساز کره ای با نمایش کانسپت جدید هیوندای

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای با معرفی خودروی کانسپت پرافسی (Prophecy) در روزهای گذشته، نسل جدید طراحی خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چشم انداز آینده طراحی هیوندای برای محصولات جدید این شرکت، در نگاه اول یادآور محصولات پورشه بویژه خودروی تمام الکتریکی آن خواهد بود، اما هیوندای آن را یک طراحی کاملا جدید و نوآورانه می داند و قرار است که به عنوان یک الگو، برای ساخت محصولات آینده این شرکت خودروسازی از آن استفاده شود و مهم ترین هدف شرکت خودروسازی هیوندای از طراحی این خودرو، الگوبرداری از آن برای توسعه و تولید وسایل نقلیه تمام الکتریکی خواهد بود.

 



به همین منظور در قسمت جلوی خودرو هیچگونه ورودی هوا دیده نمی شود و یک چهره بسته و کاملا آیرودینامیکی دارد.

 



شرکت خودروسازی هیوندای تاکید می کند که این خودرو شکل دهنده محصولات آینده این شرکت و همچنین وسایل نقلیه تمام الکتریکی آن خواهد بود که یک برنامه ریزی بزرگ برای آن تدوین شده و قرار است که در سال های آینده، شاهد گسترش سبد فروش ماشین های برقی از جانب هیوندای باشیم. طراحی ظاهری این خودرو همانطور که گفتیم، کاملا آیرودینامیکی و فاقد ورودی هوا در قسمت جلو طراحی شده است، اما موضوع قابل توجه در طراحی این خودرو، باله بزرگ آیرودینامیکی آن در قسمت عقب خواهد بود که نوید خودروهای الکتریکی قدرتمند و پرسرعت را خواهد داد.

 



این خودرو تنها یک طرح کانسپت بوده و همانطور که گفتیم، یک منبع الگوبرداری برای طراحی و ساخت وسایل نقلیه جدید هیوندای بویژه خودروهای تمام الکتریکی این شرکت خواهد بود، اما باتوجه به نبود غربیلک فرمان در داخل کابین این خودرو، می توانیم تلاش های این خودروساز کره ای برای رسیدن به وسایل نقلیه مستقل از راننده را بهتر درک کنیم و یا حداقل اینکه در محصولات جدید شرکت خودروسازی هیوندای ممکن است شاهد سیستم های پیشرفته رانندگی خودکار در سطوحی بالاتر از 3 و 4 باشیم.

 

کد خبر 121018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha