اقدام انسان‌دوستانه یک نمایندگی برای مبارزه با کرونا

پرشین خودرو: صاحب امتیاز نمایندگی 3307 ایران‌خودرو درراستای مسئولیت‌های اجتماعی و جلوگیری از شیوع ویروس كرونا، بیش از 400 لیترمواد شوینده به بیمارستان‌های نگهداری بیماران مشکوک به این ویروس در شهر بابل اهدا کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مصطفی خورشیدی که در شهر بابل به عنوان یک فعال اقتصادی خوش‌‌فکر شناخته می‌شود، با اشتغال‌زایی برای همشهریان خود، در قالب نمایندگی ایران‌خودرو و مجموعه هایپر مارکت و ... اقدامات انسان‌دوستانه‌ای در این شهر به انجام رسانده است.


وی در تازه‌ترین اقدام در شرایطی که اقلام شوینده و ضدعفونی‌کننده توسط برخی دلالان در حال احتکار و گران شدن لحظه‌ای است، با اهدا این اقلام به بیمارستان‌های شهرخود، بیش از پیش به وظیفه انسانی خود جامه‌ عمل پوشانده است.

 

مواد ضدعفونی


این صاحب امتیاز از قدیمی‌ترین نمایندگی‌های ایران‌خودرو است و از سال 71 فعالیت خود را به عنوان نماینده آغاز کرده و با همکاری مجموعه 16 نفری خود، با کسب رتبه یک وزارت صنایع و امتیاز 771 در رضایت مشتریان، در زمینه خدمات خودرویی نیز خوش درخشیده است.


گفتنی است، صاحب امتیاز نمایندگی 3307 ایران‌خودرو، با توجه به موضوع شیوع کرونا در سطح کشور و استان مازندران، به منظور کمک به خدمات شایسته درمانی در محل نگهداری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های علوم‌پزشکی بابل، بیش از ۴۰۰ لیتر مواد شوینده شامل مایع شست‌وشوی دست و سفیدکننده به این مراکز اهدا كرد.

کد خبر 121041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha