پایش مستمر وضعیت سلامت کارکنان ایران خودرو

پرشین خودرو: ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام كرد: با تدابیر اندیشیده شده و پایش های مستمر سلامت پرسنل و ضد عفونی محیط کار، هرگونه مورد مشکوک مبتلا به کرونا به مراکز تخصصی درمانی منتقل می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، در این اطلاعیه تاکید شده است که با کنترل های شبانه روزی و پایش های مستمر سلامت کارکنان و به کارگیری ساز و کارهای متنوع در پیشگیری از ابتلای کارکنان به کرونا، امکان ورود این ویروس به ایران خودرو به حداقل رسیده است.

سلامت کارکنان و خانواده آنان اولویت نخست ایران خودرو است و اقدامات صورت گرفته در روزهای اخیر نیز شاهدی بر این مدعاست.

 



اقدامات پیشگیرانه ایران خودرو افزون بر کارکنان، در سطح خانواده ها نیز گسترش یافته و اقلام و بسته های بهداشتی و آموزشی در اختیار خانواده ها نیز قرار خواهد گرفت. این خودروساز تمهیدات لازم را برای مقابله با این بیماری قبل از ورود به کشور به کار گرفته و آمادگی لازم برای اجرای آن را داشته است.

دراین اطلاعیه آمده است، ضد عفونی محیط های کاری، کنترل دمای بدن کارکنان، توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دستکش، مرخصی با حقوق و مزایا به پرسنل دارای بیماری های زمینه ای و یا مادران دارای فرزند از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش است. درحال حاضر 2000 نفر از کارکنان دارای ریسک ابتلا، کنار خانواده خود روزهای پرخطر را سپری می کنند.

ایران خودرو تاکید کرده از حضور کارکنان با علائم جزئی سرماخوردگی در محیط کار نیز جلوگیری به‌عمل می‌آورد.

کد خبر 121056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha